Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde og unikke produkter til unikke mennesker.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jack,

Rigtig god ide! Big Smile

For jeg skal da være den første til at erkende, at jeg lader mig provokere af den slags metoder - især med henblik på rekruttering. Jeg er fuldstændig fløjtende ligeglad med produkterne, for jeg kender ingen der forsøger at sælge mig dem.

God søndag!

Flemming

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:59

Ideen ville være rigtig god, hvis ikke det var fordi, MLM-indlæg ofte tilfældigt havner i de seriøse kategorier, hvorefter en moderator må flytte dem det rigtige sted hen.

I øvrigt tror jeg ikke, der er noget usundt i at blive provokeret engang imellem.

mvh Hans

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:06

Flemming1970:

Jack,

Rigtig god ide! Big Smile

For jeg skal da være den første til at erkende, at jeg lader mig provokere af den slags metoder - især med henblik på rekruttering. Jeg er fuldstændig fløjtende ligeglad med produkterne, for jeg kender ingen der forsøger at sælge mig dem.

God søndag!

Flemming

Hørt.

De kunne også fremhæves med rødt, så vi ved det er MLM / network Markedting, så kunne vi undgå at komme til at åbene sådan en tråd.

Jeg undre mig bare over hvorfor de bliver ved på amino når de kan se at den ender ens hver gang:  Lang tråd med tåbelige anprisninger af et eller andet produkt som men knap nok kan få noget information om, samt nogle fantastiske indtjenings muligheder, som jeg aldrig har se realiseret.

Der er nok nogle der tjener penge på det, men jeg er endnu ikke løbet på nogle der har kunne dokumentere den indtægt over for mig, selv om flere har forsøgt at få mig til at se lyset. Det er så hellere ikke lykkedes.

Thomas

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 21:08

Hans Stokholm Kjer:

Ideen ville være rigtig god, hvis ikke det var fordi, MLM-indlæg ofte tilfældigt havner i de seriøse kategorier, hvorefter en moderator må flytte dem det rigtige sted hen.

I øvrigt tror jeg ikke, der er noget usundt i at blive provokeret engang imellem.

mvh Hans

Du har ret Hans, så ville det da først blive kedeligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:11

Flemming: Det gør jeg også selv. Jeg opdager først at det er MLM, når jeg har åbnet og så.........

Hans: Enig, men når det handler om MLM, så er det den samme provokation hver gang og det bliiver sgu lidt ensformigt

Thomas: Fremhæves!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil nu hellere have dem gemt væk i MLM-regi (og det tror jeg faktisk også MLM'ere ville foretrække)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:15

Tak for de mange indlæg.

Jeg skal forsøge at svare så det dækker alle.

Nu håber jeg ikke er det ikke en eksamen hvor jeg skal kunne svare på patent regler og hvad produkterne indeholder. Send en mail hvis du ønsker en fil med produkter.

Jeg ser MLM på samme måde som Aktier. Man sætter nogle penge i et firma og får penge retur. Forskellen er at med aktier er det rent spil om bestyerelsen forvalter dine penge godt eller ej. I MLM er det den der laver mest der får størst gevinst.

I Agel er det muligt at sælge produkter uden at have et firma. Derfor har jeg undladt dette for at fortælle at alle kan starte. Kunderne køber og betaler moms hos Agel så du slipper for regnskab. Du får en bonus på din konto som du svare skat af. Varene kommer direkte til kunden nemt og smart.

Har desvære ikke tid til mere i denne omgang.

Med Venlig Hilsen

Keld Jensen

Herredsvejen 201

9500 Hobro

Din-AloeVera@juice.dk

CVR: 30267370

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:07

Business:
Thomas: Fremhæves!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil nu hellere have dem gemt væk i MLM-regi (og det tror jeg faktisk også MLM'ere

Jack: Det var så vi var advaret. Jeg ville også foretrække de var helt væk. Gerne på nogle helt andre sider.

Hans: Provokeret behøver jeg ikke MLMer til der er politiker nok til at provokere mig, når jeg åbener en avis eller TV. Det gælder både dem fra den rød og den blå blok. (selv om jeg selvfølig holder med den ene, syndes jeg der er mange af dem der er nogle klaphatte.

MLMer er bare belastende.

Men det er bare min mening

Thomas

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:42

Mr. Flink von Trust:

Keld Jensen

Herredsvejen 201

9500 Hobro

Din-AloeVera@juice.dk

CVR: 30267370

Bare et velment råd.... lav og brug en ny/anden email-adresse når du promoter din AGEL forretning... passer ikke/harmonere ikke med din FLP email adresse... samtidig vil insiders se at du på relativt kort tid har skiftet hest ;-) --- eller spiller på to heste (det er der iøvrigt ikke noge til hindre for - bare ikke som udgangspunkt særligt thrustworthy hvis man skal være samarbejdspartnere = mere end bare en kunde...)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:51

Tak for rådet Lasse.Yes

Konen gør lidt i FLP men kun på salgssiden. Du ved gamle kunder må man ikke svigte. Det med at bygge forretning er kun Agel. 

Keld

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)