Hejsa Da jeg skal til at starte op på en frisk mangler jeg en der kan hjælpe mig med at lave en shop. Det skal være noget som er let at redigere i for mig selv, oprette nye sider, sætte nye billeder ind osv. Siden må gerne være "modul-opbygget" så der er mulighed for at "bygge" mere på hen ad vejen. f.eks. dankort betaling. Der skal sælges kosttilskud og den slags på siden. Primært skal siden bruges som en informations side, da jeg vil satse på at sælge en del til fitness centre og andre igennem mund til mund metoden. Men det kunne da være rart hvis også jeg kunne få noget internet salg igennem :) Send mig en PM hvis det er noget du mener du kan hjælpe mig med. Der skal siges at jeg har et "lavt budget" så det er ikke den helt store guld løsning jeg søger. Dog ved jeg godt at kvalitet koster. Men vil hellere melde ærligt ud så jeg ikke spilder jeres tid. Jeg har haft www.tigersports.dk og tænker på at starte noget lidt ala det..
|
Jeg har muligvis en løsning til dig,
men da jeg ikke har nogen ide om hvordna man skriver PM´s på den her side bliver jeg nød til at skrive her.
Hvis du ikke allerede har fået en til at klare opgaven, skriv da til Kim (a) mini-shoppen.dk