Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en til at lave en webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Cool

Da jeg skal til at starte op på en frisk mangler jeg en der kan hjælpe mig med at lave en shop.

Det skal være noget som er let at redigere i for mig selv, oprette nye sider, sætte nye billeder ind osv. Siden må gerne være "modul-opbygget" så der er mulighed for at "bygge" mere på hen ad vejen. f.eks. dankort betaling.

Der skal sælges kosttilskud og den slags på siden.

Primært skal siden bruges som en informations side, da jeg vil satse på at sælge en del til fitness centre og andre igennem mund til mund metoden. Men det kunne da være rart hvis også jeg kunne få noget internet salg igennem :)

Send mig en PM hvis det er noget du mener du kan hjælpe mig med.

Der skal siges at jeg har et "lavt budget" så det er ikke den helt store guld løsning jeg søger. Dog ved jeg godt at kvalitet koster. Men vil hellere melde ærligt ud så jeg ikke spilder jeres tid.

Jeg har haft www.tigersports.dk og tænker på at starte noget lidt ala det..

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:51

Jeg har muligvis en løsning til dig,

men da jeg ikke har nogen ide om hvordna man skriver PM´s på den her side bliver jeg nød til at skrive her.

Hvis du ikke allerede har fået en til at klare opgaven, skriv da til Kim (a) mini-shoppen.dk

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:58

Hej

Det lyder spændende. Send da en mail til frederik1337@gmail.com så kan vi snakke om det.

Glæder mig til at høre fra dig

Hilsen

Frederik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:15

Smid en PB med mail så skal jeg gerne sende dig videre til nogle dygtige og billige IT-folk i Sverige...

Der får du virkelig value for the money nu ;D

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:27

Hejsa

Vi har i flere år udviklet og desigent webshops, på tværs af forskellige prisleje og kategorier. Jeg har været inde og kikke på den hjemmeside du har henvist til, nemlig www.tigersports.dk

En webshop i den størrelse og klasse kan du få lavet relativt billigt og på ganske kort tid. Vi kan tilbyde et lækkert designet men sammentidig en enkel og funktionel webshop med modul-opbygning til senere ændringer osv....og derudover er prisen lav.

Hvis du skulle være interesseret i få lavet din hjemmeside hos vores firma, er du meget velkommen til at skrive til kontakt@miragestudio.dk ...så kan vi aftale en fin lav pris, som du helt sikkert vil være tilfreds med.

For seneste desgins (portfolio) og firmaprofil kan du besøge vores firma's hjemmeside på www.miragestudio.dk

Jens

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 23:35

Skriv til faran@uniqo.dk, så får du lige et uforpligtende tilbud til lav pris!

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 23:44

Hej.

Jeg kan tilbyde dig et brugervenligt shopsystem med et skræddersyet webdesign.

Der kan tilknyttes forskellige moduler og heriblandt dankortbetaling.

Skriv til info@luxdesign.dk, hvis det har interesse.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:36

Hej,

Vi kan også sagtens hjælpe med design og opsætning af webshop med statiske/almindelige sider i enten Oscommerce eller Dandomains system.

Jeg kan ikke lige finde en mailadresse eller PM-mulighed på dig, så smid enten din mailadresse her i tråden eller skriv til nikolaj@standoutdesign.dk, så sender jeg dig lidt information:-)

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:38

Hej,

Vi kan hjælpe dig med en proffesionel løsning, som du vil blive glad for. Send mig en mail på frederik(snabel-a)purplecow.dk, så sender jeg nogle referencer tilbage.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:27

Hej

Kontakt mig på mecci@live.dk som også bruges som msn.

Jeg har lige noget for dig til billige penge inkl et let admin.

Lad mig høre fra dig.

Med venlig Hilsen

Arlo

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)