Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil gerne have jeres vudering ud fra det information jeg nu kan give.

Jeg sidder med et rækkehus i solbjerg (århus). Jeg har simpelthen snart sat alt i stand. nyt køkken, nyt bad, gipslofter og industri gulve. Det er 3 plan med 33 m2 på hver sal. Altså 99 m2 i alt. flot forhave med granit skærver og stor bag have som jeg stadig arbejder på med terasse og ude spa.

Hvad kan man tillade sig at tage i husleje bare et overslag.

og måske der er nogen der mangler et sted at bo. Dyr er tilladt;-)

SunClean. Regøring af solcentre.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:06

Hey sunclean

Jeg står faktisk og mangler et hus til leje, p.t bor jeg sammen med kæresten og vores lille hund inde i midt århus, men vi gerne lidt længere ud, kan du sende mig nogle billeder på mail af huset evt. info@3xwilhelmsen.dk , så kan vi også lige tage en snak om hvad du skal have for det pr mdr:-) jeg er pænt fleksibel:-)

Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:08

Hej!

Jeg ved at lejen for større lejligheder i den lokale boligforening i Solbjerg ligger omkring 700 kr. pr. m2 årligt.

Idetdisse boliger  er alment boligbyggeri i en etageejendom vil jeg sætte dit nyrenoverede rækkehus noget højere. Et andet faktum er at der er 1-2 års ventetid i boligforeningen.

Så jeg ville nok forsøge med mindst 800 kr. pr. m2 årligt, altså: 99 x 800 = 79.200 kr. årligt eller 6.600 kr. pr. måned.

Ellers prøv at sammenlign den årlige leje pr. m2 med med de boligannoncer som sikkert findes i den lokale avis.

Håber det kunne hjælpe.

Mvh. Jesper P.  

Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:19

Tak for det. vil lige lave haven færdig. Så kontakter jeg dig Christian

SunClean. Regøring af solcentre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)