Hejsa. Dette er mit første indlæg, og jeg er en ny bruger på amino.dk. Jeg har en forretnings idé som jeg helst ikke vil røbe for meget om, men blot spørge de aktive på sitet om det kunne have deres interesse. En undersøgelse om man vil. Hvis du kunne bestille dagligvare via Online/telefon/SMS, og få dem leveret indenfor 2 timer, samt betale en lille sum penge for denne service. Ville det være en attraktiv ting i en hurtig daglig dag? Mvh Simon |
Jeg kunne forestille mig at mange godt kunne tænke sig servicen - det det typisk kommer an på er jo prisen for ydelsen - samt at man kan stole på at varene der vælges ud er gode (specielt vedr. frugt, grønt og kødvare). ISO prøvede for nogle år siden og fejlede, men der er da et par online supermarkeder nu - men det er jo typisk levering næste dag.
Et sted man kunne starte kunne jo evt. være at tilbyde en firmaordning - sådan at ens indkøb bliver leveret til ens firma. Så kan du skære ned på transportprisen ved der forhåbenligt er flere kunder på samme adresse :)
held og lykke
jesper