Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sætter jeg prisen pr. klik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet begynderudgaven af AdWords. Hvor kan jeg sætte prisen pr. klik?

På forhånd tak for hjælpen 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Så vidt jeg forstå Google Adwords så køber man ord og de har så en pris.
Jeg går udfra at prisen på et ord er afhænig af hvor ofte folk søger på det.

Google holder ofte kortene tæt ind til kroppen når det handler om algoritmer for hvordan deres systemer er skruet sammen (forståeligt nok).
Men hvis det f.eks. var Puma sko du ville have skabt interesse om så er ordet "puma" måske billigere end "tennissko" (måske).
Flere søger nok på tennissko end Puma (med mindre man som Puma ER et anerkendt mærke Hmm )

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sten

Prisen er afhængig af rigtig mange ting; men jeg har aldrig hørt, at den er afhængig af, hvor mange der søger på ordet.

Det, som prisen er afhængig af er bl.a.:

  • Hvilken pris dine kolleger i branchen byder for nøjagtigt samme ord
  • Din CTR i forhold til konkurrenternes CTR (Click Trough Rate)
  • Hvor godt din hjemmeside er søgemaskineoptimeret (ja, du læste rigtigt)
  • Match mellem søgeord, annoncetekst og landingsside
  • Relevans i forhold til det, som den besøgende forventer at finde
    (Hvor hurtigt klikker den besøgende tilbage på Google)

Du kan finde mere om relevans på vores hjemmeside.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)