Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS serviceydelse - folk sender en sms, vi får penge som går til en serviceydelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Vi har i vores firma brug for en SMS serviceydelse. Vores firma går ud på, at folk kan købe en service, som vi derefter sørger for. Derfor indså vi, at det kunne være en klar mulighed at folk kan købe ydelsen igennem SMS, da det ikke koster mere end 15-30 kr.

Spørgsmålet går derfor på, om nogen herinde kender et firma som udlover denne ydelse? Altså en ydelse for os, så folk kan sende en sms med nogle bestemte bogstaver, samt tal i, hvor der derefter bliver trukket et beløb fra senderens mobilkonto til vores konto, hvor vi får deres nummer at vide, og de får serviceydelsen - til en billig penge?

Jeg håber i forstår vores spørgsmål, ellers må jeg prøve at omformulere mig!

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh,

Tre ivrige elever på HHx.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:32

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 18:57

Hej RasmusSN

Det kan vi hos CoolSMS A/S hjælpe dig med.

Læs mere om overtakserede SMS'er her: http://www.coolsms.com/Produkter/Overtaksering.html

Hvis I udfylder formularen under kontakt vil vi oprette en gratis testkonto til jer, så I kan teste med det samme.

Ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard
Salgschef
CoolSMS A/S

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 19:16

Hej med jer,

Jeg har lige nogle indledende spørgsmål:

1. Har I fået udviklet et system til at håndtere denne tjeneste?
2. Hvordan skal denne serviceydelse leveres?

I er mere end velkommen til at kontakte mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99, hvis I ønsker en uforpligtende snak omkring mulighederne med indholdstakserede tjenester.

Ha' en rigtig god aften!

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 19:21

RasmusSN:

Hej folkens!

Vi har i vores firma brug for en SMS serviceydelse. Vores firma går ud på, at folk kan købe en service, som vi derefter sørger for. Derfor indså vi, at det kunne være en klar mulighed at folk kan købe ydelsen igennem SMS, da det ikke koster mere end 15-30 kr.

Spørgsmålet går derfor på, om nogen herinde kender et firma som udlover denne ydelse? Altså en ydelse for os, så folk kan sende en sms med nogle bestemte bogstaver, samt tal i, hvor der derefter bliver trukket et beløb fra senderens mobilkonto til vores konto, hvor vi får deres nummer at vide, og de får serviceydelsen - til en billig penge?

Jeg håber i forstår vores spørgsmål, ellers må jeg prøve at omformulere mig!

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh,

Tre ivrige elever på HHx.

Ja, først og fremmest vil det jo være lidt interessant at høre om I fandt frem til en løsning, eftersom det næsten er et år siden, hvor I efterspurgte en SMS udbyder.

Håber I har fundet en løsning, ellers er I mere end velkommen til at kontakte mig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:36

Mikkel Overgaard:
Det kan vi hos CoolSMS A/S hjælpe dig med.

Arh Mikkel.... kig lige på datoen af oprettelsen af tråden... Ingen grund til at vække liv i gamle tråde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:53

Simon herinde fra, har en virksomhed som muligvis kan hjælpe dig.. Kan dog ikke lige huske hvad firmaet hedder!

Men ellers er er Unwire som helt sikkert vil kunne hjælpe dig!

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)