Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken e-platform bruger folk? Hjælp lige Thorborg her

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg sidder med et bette projekt, hvor jeg skal vide hvilke e-platforme der er.
Jeg skal kun kende dem som mange bruger i Danmark og ikke alle i hele verden

Jeg kender:

* Dandomain
* Scannet
* Magento
* OsCommerce

Hvilke har jeg overset?

Dbh Martin

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:37
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:46

Hej Martin,

Du kan prøve at lege med en demo fra SmartWeb som har imponeret mig meget. Det er vist også samme system som ligger bag Wannafinds Hosted Shop.

Mvh. Jeppe

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:50

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:09

Der er vel også BGsys?

Deres system er i princippet baseret på OsCommerce, de har blot ændret en masse i det, og jeg vil mene det er flere gange så godt.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:18

Easyflow.dk's system er rigtig spændende!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:28

Hvis du mener en e-platform til webhandel så er Joomla + Extension et oplagt valg - Der er flere muligheder hvoraf VirtueMart er den mest kendte Webshop udvidelse men der findes faktisk en række alternativer også til mindre e-handels orienterede løsninger.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 22:43

Måske Goldenplanet

Jeg er egentlig lidt forbavset over hvor dårligt man er stillet når man skal til at finde en løsning på nettet. Der er jo ikke nogle oversigter og jeg har GOOGLET i mindst 2 minutter!!! -

Janus Boye forsøgte at opdatere danske CMS men stoppede sidst i 2007, så CMforum er efterhånden lidt outdated:
http://cmforum.dk/systemer/danske_systemer - og så er det også kun CMS det omhandler.

PBS er begyndt at liste dem som anvender deres gateway, ved ikke om de har kunder på dette... (Her er så lige lidt linkbuilding...)
Boozt
Enavn
Globus Data
Minisite
Net Image A/S
Next stay
Skandiaweb A/S
Softwork Aps
Visma
727
(hmmm... en blanding... af leverandører og webshops)

Jeg har valgt selv at oversætte et system til dansk fra US. ASPDNSF har over 10.000.- kunder på deres system. www.aspdotnetstorefront.com
Hvor mange danske leverandører af e-shops kan efterhånden følge med efterspørgslen på nye features, integration og opgraderinger?
Vores foreløbige side er www.aspdotnetstorefront.dk.

Mvh.
http://jan-mikael-granner.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Hej Martin

Både DanDomain og Scannet ligger vist omkring de 2000 løsninger hver her i Dk, Magento er forholdvis ny og jeg kender ikke lige til deres tal, en anden stor dansk udbyder er DynamicWeb som efter hånden har omkring 5000 webløsninger i den lidt dyre ende, og af dem er vel omkring 500 webshops, og i DK findes der vil omkring 300-400 reklamebureauer som forhandler systemet(det er også den som købte det system CMS Synkron). Så er der også rumraketterne Sitecore og Synkron. Endere er der også Umbraco, Typo3, Chainbox som også har været meget populært. Men der findes jo et hav af gode systemer og jeg kan ikke lige huske dem alle, men dette var lige hvad jeg kan huske, håber det er noget du kan bruge.

Altså:

DynamicWeb og Synkron (ejes af samme virksomhed)

Sitecore

Umbraco

Typo3

Chainbox

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:21

Hej

Af e-handels-platforme mangler du eSeller fra ScanCommerce på listen. Den er efter min mening en af de mest oversete løsninger på markedet.

Hvis du også er interesseret CMS løsninger så har jeg stødt på flere med CMS Made Simple sites.   

Hilsen Louise E

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)