Kære venner
|
Hej
Hvad med Joomla?
Kære venner
|
Hej Martin, Du kan prøve at lege med en demo fra SmartWeb som har imponeret mig meget. Det er vist også samme system som ligger bag Wannafinds Hosted Shop. Mvh. Jeppe |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Der er vel også BGsys? Deres system er i princippet baseret på OsCommerce, de har blot ændret en masse i det, og jeg vil mene det er flere gange så godt. |
Dbh. Yngvi
Easyflow.dk's system er rigtig spændende! |
Hvis du mener en e-platform til webhandel så er Joomla + Extension et oplagt valg - Der er flere muligheder hvoraf VirtueMart er den mest kendte Webshop udvidelse men der findes faktisk en række alternativer også til mindre e-handels orienterede løsninger. |
Måske Goldenplanet Jeg er egentlig lidt forbavset over hvor dårligt man er stillet når man skal til at finde en løsning på nettet. Der er jo ikke nogle oversigter og jeg har GOOGLET i mindst 2 minutter!!! - PBS er begyndt at liste dem som anvender deres gateway, ved ikke om de har kunder på dette... (Her er så lige lidt linkbuilding...) |
Hej Martin Både DanDomain og Scannet ligger vist omkring de 2000 løsninger hver her i Dk, Magento er forholdvis ny og jeg kender ikke lige til deres tal, en anden stor dansk udbyder er DynamicWeb som efter hånden har omkring 5000 webløsninger i den lidt dyre ende, og af dem er vel omkring 500 webshops, og i DK findes der vil omkring 300-400 reklamebureauer som forhandler systemet(det er også den som købte det system CMS Synkron). Så er der også rumraketterne Sitecore og Synkron. Endere er der også Umbraco, Typo3, Chainbox som også har været meget populært. Men der findes jo et hav af gode systemer og jeg kan ikke lige huske dem alle, men dette var lige hvad jeg kan huske, håber det er noget du kan bruge. Altså: DynamicWeb og Synkron (ejes af samme virksomhed) Sitecore Umbraco Typo3 Chainbox
|
Hej Af e-handels-platforme mangler du eSeller fra ScanCommerce på listen. Den er efter min mening en af de mest oversete løsninger på markedet. Hvis du også er interesseret CMS løsninger så har jeg stødt på flere med CMS Made Simple sites.
Hilsen Louise E |