Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal der købes vin ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået lidt vin igennem en handel, og det drejer sig pt om :

Conte Nestoli Amarone Della Valpolicella Classico 2004.

De ligger i kasser a 6 stk i hver. Jeg tager 650.- pr kasse og sælger som udgangspunkt kun hele kasser.

Skriv hvis det kunne have interesse.

Med venlig hilsen¨

John.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:38

Hvad med fragten? (hvem og hvor meget)

Hvor bor du? (Kun relevant hvis du ikke betaler for fragten)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43

Kan du ikke give lidt flere oplysninger om den pågældende Amarone - hvordan smager den, hvem har lavet den - har du en henvisning til en hjemmeside. Jeg finder det lidt underligt at en af de mest efterspurgte vine i verden ikke kan findes med et eneste hit via en googlesøgning på producentens navn??Huh?

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes heller ikke jeg kan finde nogen information vedroerende denne producent.

Der findes utallige og meget positive anbefalinger af netop denne drue, Valpolicella, og aar, men fra andre producenter end Conte Nestoli. Denne producent har aabenbart formaaet helt at gemme sig fra internettet.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 21:24

Jeg er fra stor københavn og som udgangspunkt sendes det vel ikke - regner med det er for dyrt, kan evt levere i en fornuftig radius.

Jeg nyder IKKE selv alkohol.Har solgt en del af denne Amarone,  har også haft en anden Amarone fra andet slot men samme årgang og en del fra Barolo. De fleste beskriver den som mild i smagen, ikke bitter og mange smagsoplevelser - men igen jeg  nyder IKKE selv alkohol så dette er baseret på venners venner, familie og den lokale vinmand :)

Mht. til søgningen på vinen har jeg selv søgt en del og det er meget svært at finde da der er MANGE forskellige Amarone, har fundet den på et tidspunkt - dog uden billeder, min lokale vinmand købte selv en kasse og var fuldt tilfreds - så går ud fra det er en smagssag.

Kan evt maile billeder, eller andre oplysninger som kan gører jer mere sikre i den eventuelle varer hvis det skulle have interesse.

Med venlig hilsen

John.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:00

Amarone er en af de vine som er lettest at sælge i Danmark. Jeg skal ikke lægge skjul på min skepsis når jeg støder på navne på vinproducenter i et område, som jeg vel kommer i omkring 100 dage om året. Jeg er skeptisk når man ikke kan finde en eneste reference på internettet.

Den vin du tilbyder er fra 2004 og nu er 2007 i handlen - det tyder ikke godt, hvis der ikke er en eneste vinnørd på hele www, der har fundet interesse i den Amarone eller producent for den sags skyld...Tongue Tied

Mit bud er der er en eller anden vinkøbmand, som har købt Amaronen som bulkvin og hældt det på flaske. Det behøves ikke at være en dårlig vin - det har jeg ingen forudsætninger for at kunne vurdere, men alene at sælge den på navnet svarer for mig ,som at sige at jeg har en peugeot 407 fra 2003 til salg til 100.000. Det siger intet om hvad stand bilen er i eller hvor langt den har kørt?

I stedet for at maile mig et billede vil jeg være interesseret i  hvad der står efter IMBOTTIGLIATO ...... på flasken.

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 22:14

Har skrevet forkert , så her kommer det hele.

Conte Nespoli Amarone Della Valpolicella Denominazione Di Origine Controllata Classico 2004.

Skeptis er velkommen, jeg prøver ikke at prække nogen noget på - jeg har INGEN forstand på vin.

Mht IMBOTTIGLIATO < Hvor på flasken står denne tekst?

Med venlig hilsen

John.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:29

BOW:
IMBOTTIGLIATO < Hvor på flasken står denne tekst?

John, det står normalt nederst på label enten på forsiden eller bagsiden. Forstå mig ret - jeg prøver blot at blive klogere på, hvad det er du tilbyder. En ide fremover er måske at lade din vinmand smageog skrive nogle få ord om vinen.

At det er bulk behøver ikke at betyde at det ikke er en god vin. Der er såment  heller ikke noget galt i - blot er det rart at vide hvad det er for en vin der bliver tilbudt.

Henrik

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 22:34

Ja det klart - jeg søger også folk som dig som enten kan give en finger op eller ned :)

Nå men her kommer den...

IMBOTTIGLIATO DA VI.DE.FA. - FARA N. - ITALIA

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:45

BOW:
IMBOTTIGLIATO DA VI.DE.FA. - FARA N. - ITALIA

Hældt på flaske hos VI.DE.FA i Fara Novarese (Ligger i Piemonte - mellem Torino og Milano - og dermed et stykke for Veneto) Så tesen om at vinen er købt som bulk holder vand. Få en til at beskrive den. Det vil gøre det meget lettere at sælge.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)