Hej amino Eftersom vi snart går i luften med vores webshop med ekslusive vinglas, så er jeg gået lidt med tankerne også at få diverse vintilbehør, bøger og evt. tilbud på vin med på vores shop. Derfor søger jeg kontakt til vinimportører eller firmaer der forhandler/distribuerer diverse vintilbehør, vinbøger og for den sags skyld også tilbud på gode vine. Det kan enten være som dropshopping, eller der kan laves en forhandler aftale - vores side er med varer i god kvalitet, derfor skal alt vi sætter yderligere på af varer være i samme kaliber. Der kunne også være tale om at man laver en aftale med at vi linker til andre webshops med vin og de kunne linke til vores shop - ved ikke om der er et fag ord for dette. Vi er åben for alt der kan give vores shop en rigtig god start. Når vi lancerer shooppen vil der samtidig komme et særligt Amino tilbud - så i kan godt begynde og glæde jer ;) Håber og få en masse interessante henvendelser... Bendtsen |
Kontakt da Amka (mener jeg de hedder) i Randers... De er en af DKs største importører.