Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger varer/kontakter....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Eftersom vi snart går i luften med vores webshop med ekslusive vinglas, så er jeg gået lidt med tankerne også at få diverse vintilbehør, bøger og evt. tilbud på vin med på vores shop.

Derfor søger jeg kontakt til vinimportører eller firmaer der forhandler/distribuerer diverse vintilbehør, vinbøger og for den sags skyld også tilbud på gode vine.

Det kan enten være som dropshopping, eller der kan laves en forhandler aftale - vores side er med varer i god kvalitet, derfor skal alt vi sætter yderligere på af varer være i samme kaliber.

Der kunne også være tale om at man laver en aftale med at vi linker til andre webshops med vin og de kunne linke til vores shop - ved ikke om der er et fag ord for dette.

Vi er åben for alt der kan give vores shop en rigtig god start.

Når vi lancerer shooppen vil der samtidig komme et særligt Amino tilbud - så i kan godt begynde og glæde jer ;)

Håber og få en masse interessante henvendelser...

Bendtsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:36

Kontakt da Amka (mener jeg de hedder) i Randers... De er en af DKs største importører.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49

FashionFreakZ UK Ltd:

Kontakt da Amka (mener jeg de hedder) i Randers... De er en af DKs største importører.

Øh skulle det ikke være kvalitet!Zip it!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:19

Hej Klovn

Hvad har du og sige til dit forsvar??? :)

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:44

Bendtsen:
Hvad har du og sige til dit forsvar??? :)

Jeg har ikke det store behov for at forsvare noget!Smile

Men hvis din shop med eksklusive glas skal kædes sammen med supermarkedsvine - ja så er AMKA stedet. [:'(]

Hvis du derimod søger vine af kvalitet, med personlighed og historie så er AMKA ikke vejen frem. Hvorfor skulle dine kunder købe vin hos dig, hvis de samme flasker kan købes i stort set ethvert supermarked??Devil

Dertil kommer at disse i vid udstrækning køber nogle mængder hjem som du formentlig ikke kan konkurrere med og dine avancer vil derfor være tilsvarende lave.Wink

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:13

Beklager men er ik inde i markedet ved kun lidt om det... Men de sælger da os dyre kvalitetsvine ved jeg... Så måske man skulle købe dem og ik de billige vine de evt har.

Ellers kontakt phillips-wine.com de må da kunne hjælpe ;D

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:25

FashionFreakZ UK Ltd:
Men de sælger da os dyre kvalitetsvine ved jeg

Dyre vine ja - kvalitet er vel en smagssag!Wink

Henrik

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:40

Hej igen

Jeg søger som udgangspunkt mest vintilbehør, og det med vinene var mere som kryderi på siden -. men jeg mener philips vine sælger diverse andre mærker af vinglas, så de vil nok ikke være vildt interesseret, eller omvendt det er måske ikke med den største interesse at jeg vil kædes sammen med disse .

Andre bud er velkomne, slet ikke nogen som kender nogen?

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:47
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:58

Go aften Klovn

Det vil jeg prøve, det ser meget interessant ud, tak ;)

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)