|
Den fejl opstår nogle gange. Det er lidt irriterende :) Er der en mulighed for at I kan logge fejlsiderne?
|
Har fået samme fejl ret mange gange i denne uge...
Debat
|
Den fejl opstår nogle gange. Det er lidt irriterende :) Er der en mulighed for at I kan logge fejlsiderne?
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Har fået samme fejl ret mange gange i denne uge... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Vi har en formodning om, men er ikke sikker på, at det kunne skyldes listen over brugere der er online - såfremt der er tale om at fejlen opstår på forsiden. Men det kan være at dette problem er løst med den opgradering vi lavede i forgårs, så vi vil helst lige vente og så, om problemet stadig er så stort, inden vi tager til mere drastiske midler. Skriv venligst her hvis I fortsat får den, gerne med angivelse af hvilken side der skulle være blevet vist (forsiden eller et indlæg, etc.) |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
|
jeg bliver ved af få fejlen sorry it seems that theres a problem with your last request når jeg vil ændre avatar. derefter står der noget om at bruge samme mailadresse flere gange. hvilket ikke giver mening da jeg kun har en konto..... what 2 do ? help |
Beklager men du har to brugerkonti herinde, et som hedder "Jesperskeel" og et som hedder "YNI" (det du brugte nu)... hvis de skal lægges sammen, så send mig en PM med hvilket du vil have slettet.... |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
|
Hej, Jeg ender ret tit på den her side http://www.amino.dk/error.htm?aspxerrorpath=/themes/hawaii/forums/grouplist.aspx Man fristes til at tro at der er en fejl med et Hawaii tema som der står i URLen? |
Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal
Ikke nødvendigvis... sker det når du klikker på et link/bookmark til forsiden? |
Mvh Claus // Amino
|
Jeps....der har været et issue med hawai, men det er nu ordnet :) |
|
Jeg ser fejlmeldingen næsten dagligt. Mulighed for at markere alle emner som læst fra Debat forsiden. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn