Vi har en formodning om, men er ikke sikker på, at det kunne skyldes listen over brugere der er online - såfremt der er tale om at fejlen opstår på forsiden. Men det kan være at dette problem er løst med den opgradering vi lavede i forgårs, så vi vil helst lige vente og så, om problemet stadig er så stort, inden vi tager til mere drastiske midler.
Skriv venligst her hvis I fortsat får den, gerne med angivelse af hvilken side der skulle være blevet vist (forsiden eller et indlæg, etc.)
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
derefter står der noget om at bruge samme mailadresse flere gange. hvilket ikke giver mening da jeg kun har en konto...
Beklager men du har to brugerkonti herinde, et som hedder "Jesperskeel" og et som hedder "YNI" (det du brugte nu)... hvis de skal lægges sammen, så send mig en PM med hvilket du vil have slettet....
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Jeg ser fejlmeldingen næsten dagligt. Enten når jeg klikker på navigsationslinket Iværksætter Debatten Amino, eller hvis jeg vælger at gå en side tilbage i browseren (backspace). Så må jeg jo bare springe ind på debatsiden igen.
kan man benytte legligheden til ønske denne funktionalitet:
Mulighed for at markere alle emner som læst fra Debat forsiden. Dette fordi jeg ellers ikke kan bruge filteret "ulæste" til ret meget. Det kunne jo være super, hvis jeg kan sortere alle ulæste nye indlæg. Jeg kan vist kun se ulæste, selv om nogle ulæste indlæg kan være adskillige dage gamle.
Har jeg misforstået navigeringen? så giv mig endeligt et tip.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn