Den fejl opstår nogle gange. Det er lidt irriterende :) Er der en mulighed for at I kan logge fejlsiderne?
|
Har fået samme fejl ret mange gange i denne uge...
Den fejl opstår nogle gange. Det er lidt irriterende :) Er der en mulighed for at I kan logge fejlsiderne?
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Har fået samme fejl ret mange gange i denne uge... |
Ser samme fejlbesked indimellem. Den er ikke til stor hjælp når man skal identificere en fejl. / Mvh Jens |
Samme her - mange gange om dagen |
Mærkeligt, jeg har ikke fået den længe. |
Samme her....mange gange dagligt ;o) Serveren virker også ufattelig langsom indimellem. Sjovt som man vænner sig til den slags, når siden er interessant....... Jack |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Jeg regner med at I har fuld adgang til serveren. Gå ind i IIS'en og send alle fejlsider over på en speciellavet side og lav en log over de hændelser der kommer. Så vil I kunne se det.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg får også den fejlmeddelse ofte, ydermere så bliver "Tilmeldelse til nyhedsbrev" ved med at komme ved HVER sidevisning, jeg har cookies slået til. Det er virkeligt irreterende at lukke den for hver sidevisning... |