Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - Hjælp !

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare ikke kunne lave et så fuldendt shopping system selv, da mine kundskaber inden for kodning ikke rækker meget længere end til det jeg allerede har lavet på min side.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:53

Johnny:

Vil bare ikke kunne lave et så fuldendt shopping system selv, da mine kundskaber inden for kodning ikke rækker meget længere end til det jeg allerede har lavet på min side.

I så fald er det nemmeste at du skrotter din side og laver den i Prestashop. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 12:54

Så skal der læses forfra, om hvordan man så koder php :D Lige lært det andet. hehe.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 13:00

Johnny:

Så skal der læses forfra, om hvordan man så koder php :D Lige lært det andet. hehe.

Du behøver ikke kunne kode i PHP ;)

Du skal som nævnt lave et ny template design og til det skal du bruge Smarty og CSS

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:00

Johnny:

Nu behøver du jo heller ikke at gøre det hele selv :) Det er forholdsvis nemt (hvis man har prøvet det før) at lave et lille shopping system. Det kan jo udvides løbende.

Hvis du vil have det kan jeg godt tage et kig på din kode og evt. komme med nogle forslag...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 13:10

Har fået et tip om at man kan bruge

http://dashcommerce.org/

Hvis man har en aspx side, nogen der har erfaringer med dette? Er det brugbart og virker som det skal med det hele?

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 13:11

Hvis jeg bestemmer mig for php, vil jeg meget gerne ha' lidt hjælp Niels, det kunne virkelig være skønt.

Mvh. Johnny.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 13:23

Har også bemærket, at folk "kæmper" om hvad der er bedst at bruge. Prestashop og Magento lader til at være de to der bliver mest diskuteret. Hvilken ville i vælge? Er der egentlig nogen synlig forskel på disse to, eller er det stort set det samme man får?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 13:29

Magento er et større og tungere system end Prestashop.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:29

Jeg må erkende at jeg ikke kender så meget til prestashop. Jeg har brugt de sidste 3-4 mdr. på at komme til at kende MAGENTO, men som åbenhjertet kommunikationsentutiast der kun bekender sig til PHP og opensource, så er jeg da også interesseret i at komme til at kende prestashop noget mere.

Det største problem jeg har haft med MAGENTO er den åbentlyse mangel på dokumentation så med mindre man er ret hardcore til php udvikling (som jeg påstår jeg er) så kan det altså være rigtigt svært at give sig i kast med. Ved ikke om det er samme problemstilling man kunne møde ved prestashop. 

-Karsten

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)