Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgefunktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er flittig bruger af siden, og for at der ikke kommer mange ens emner op på sitet, så bruger jeg flittigt søgefunktionen.

Men dog syntes jeg ikke den er særlig god, da jeg gerne vil kunne søge i de forskellige emner.

Eks. hvis jeg leder efter en fotograf, vil jeg gerne kunne søge i emnet "Freelance-match" eller "Jeg har et godt tilbud til dig!" i stedet for at søge på hele siden.

Er det mig der har overset en mulighed eller kan det virkelig ikke lade sig gøre at specificere søgninger som disse?

God weekend, til folk som holder sådan noget....

/Per

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:37

Hvis du går ind i den enkelte gruppe så kan du søge derinde fra og du får kun resultater derfra.

Så hvis du vil søge efter en fotograf i Freelance-match så skal du ind i den gruppe og søge der.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 09:58

Niels - netopcom.dk:

Hvis du går ind i den enkelte gruppe så kan du søge derinde fra og du får kun resultater derfra.

Så hvis du vil søge efter en fotograf i Freelance-match så skal du ind i den gruppe og søge der.

Jeg kan ikke få det til at virke. Er der et specielt søgefelt eller er det det samme søgefelt man bare skal søge i ?

Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 21:57

Jeg prøver lige at bumpe denne tråd igen, i håb om at få et svar.

Jeg sidder igen og mangler denne funktion....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)