Eller hvad? Kære Aminoer. Det er nu 5. år vi har webshop hos scannet. Vi vil gerne have gjort vores site mere brugervenligt og ikke mindst have et mere prof. udseende. Vores shop har stort set haft det samme udseende i snart 5 år (stylesheet og småting på siden er selvfølgelig løbende blevet ændret) men nu skal der sgu' ske noget! Scannet tilbyder nu webdesign, men vi er ikke just imponeret af deres referencer på dette punkt og vil derfor høre om der er nogle som har gjort sig nogle erfaringer med deres designafdeling.? og om deres priser på design generelt klinger godt eller skidt i alle jer Aminoers ører? : Vi hører selvfølgelig også gerne fra web-designere som har designet en scannet-shop. Vi har fået et tilbud som lyder på 30.000,- + moms .. prisen inkluderer "stort set alt" hvad designeren kan lave på den nuværende shop (som er meget låst og efterhånden forældet) Et sidste spørgsmål kære venner : Vi er meget tilfredse med vores placering på google p.t , men hvis vi skifter udbyder, er det så helt forfra? Og (okay det var 2 spørgsmål) hvis vi re-designer shoppen hvad er så vigtigt at passe på i forhold til vores placering i søgemaskinerne.
Kh. Janiss
|
Hej Janiss
Jeg vil gerne hoere lidt mere om jeres shop og om det design I oensker jer. Jeg kan give et godt tilbud paa en komplet brugervenligheds-/design-overhaling paa jeres side.
Smid mig en mail paa bratsch@ofir.dk
MVH Adam