Jeg går med en ide til et kosmetik produkt, jeg vil ikke røbe hvad det er andet end det er noget som smøres på kroppen, produktet er 100 % økologisk og skal ikke indtages.
Hvor skal men gå hen for at få en godkendelse til at producere sådan et produkt?
Jeg vil også gerne finde noget viden om hvilke krav det stiller til lokaler, om det er tilladt at producere det i mit private hjem eller hvordan det foregår.
jeg ved der findes andr produkter med de samme egenskaber jeg er bare igang med at videre udvikle produktet.
Nu er jeg ikke ekspert, men har en ven som har produceret diverse cremer. Jeg mener ikke at der er nogle krav til godkendelse med mindre at du bruger giftige stoffer.
Jeg går med en ide til et kosmetik produkt, jeg vil ikke røbe hvad det er andet end det er noget som smøres på kroppen, produktet er 100 % økologisk og skal ikke indtages.
Hvor skal men gå hen for at få en godkendelse til at producere sådan et produkt?
Jeg vil også gerne finde noget viden om hvilke krav det stiller til lokaler, om det er tilladt at producere det i mit private hjem eller hvordan det foregår.
jeg ved der findes andr produkter med de samme egenskaber jeg er bare igang med at videre udvikle produktet.
Hilsen Mads
lyder spændende, glæder mig til at se dine produkter naar de er klar
Du skal ik have nogen godkendelse, så længe produktet overholder loven. Men kender du loven og reglerne omkring kosmetik?
Men kontakt evt en advokat med speciale indenfor området, da vedkommende vil kunne guide dig langt mere præcise svar, samt sikkert hjælpe dig videre i forløbet. Ellers tag alternativt fat i en offentlig myndighed, dog er de tungere at danse med...