Du kan evt. overveje "E-business and E-Commerce Management" skrevet af Chaffey... Synes den indeholder flere områder der sandsynligvis kan inspirere dig fremadrettet ud fra de ting du beskriver. Derudover kan du evt. overveje at søge efter dine bøger inde på www.pensum.dk hvor du ofte kan lave en god handel - så undgår du at det går galt for dig næste gang hehe:-)
Nogle af de bøger jeg finder inspirerende indenfor b.la. online marketing ect:
Don't Make Me Think (ligesom du har på listen) Marketing Warfare (Betragt din markedsføring som en krig og få Launchet din kampagner!) The Tiger That Isn't (en god bog om hvordan man behandler data og forholder sig til statistik) Meatball Sundae " is your marketing out of sync?" En lille hånd bog om prioriteringen af dine marketing tiltag. En rigtig god bog af Seth Godin.
nu kunne jeg se at en anden havde nævnt Seth Godin - jeg havde meget fornøjelse af hans "Purple Cow" om nødvendigheden af at være bemærkelsesværdig - du får lige en lilla ko her... Jo, jo den kunne nok være pænere malet, men det er jo tanken der tæller, tihi
Gammel tråd, der fik liv igen :) Men hvis I kan lide Don't Let Me Think, skulle I overveje at læse Jesse James Garrett's "Elements of User Experience", som giver en god model til usability og har nogle rigtige gode tanker om kunden i centrum til enhver tid. Desuden er den herlig let læst og nem at forstå - ikke så meget sniksnak, rent hen til pointen.