Hej allesammen Jeg kommer selv oprindeligt fra Afghanistan, og har længe kunne tænke mig at starte eget firma op i Afghanistan, jeg har et godt kendskab til landet, et godt netværk, har store lager plads råddighed(både i Kabul & Jallalabad) Jeg ved det ikke er et nemt sted at føre forretning, men det har længe været min drøm at være med til genopbygningen, på den en eller anden måde. Afghanistans økonomi voksede med en svimlende 13,5%, i 2007 hvilket gør det til en af de hurtigst voksende økonomier i verden, og den hurtigste i Sydasien. Denne vækst var ført i vid udstrækning af imponerende gevinster i Afghanistans landbrugssektor, men også gevinster i alle dens primære eksport herunder rosiner, tæpper, uld, pistacienødder, mandler, løg, og ædelsten. Nationale industrier såsom telekommunikation, byggeri, byggematerialer, finansielle tjenesteydelser, og andre industrier vinder også hurtigt frem. Dette økonomiske fremskridt/boom i Afghanistan, vil jeg være en del af, da det er nu tidspunktet er for at komme ind på det afghanske marked og få en god bid af kagen. Jeg har ikke selv nogen ide om hvad jeg skal starte op med, men jeg stiller mig selv min expertice, og mit kenskab landet og kulturen til råddighed hvis der er nogen der er interserret i at komme ind på det afghanske marked, eler investere i et projekt, så kan jeg være den som kan stå for tingene i Afghanistan, (altså være agent,distributør, partner) jeg har selv en bagrund som maskiningeniør, og godt kendskab til projektledelse. Så har dette vækket din interesse kan jeg kontaktes på min mail adr. : Narmakks@hotmail.com
|
Hej Narmak,
Jeg har sendt dig en email.
Med venlig hilsen
Flemming