Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Liste over danske firmaer der tilbyder dropshipping.

Side 5 ud af 13 (122 indlæg)
Fra helsingør
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes helt klart der er meget positivt i denne form for handel jeg er blevet helt tændt på at starte noget forsigtigt webshop op på denne måde

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 12:54 | Låst

Actebis tilbyder også dropshipping.

De er førende på elektronikprodukter af mærker som HP, Brother, Canon, Sony og mange flere.

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:36 | Låst

Hej 

Jeg leder efter et dropshipping firma der kan levere computer udstyrs mærker som razer og steelseries

Håber der er nogen der kender noget

Hilsen

Daniel

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 21:33 | Låst

Jeg kunne godt bruge et firma der kan/vil dropshippe autoudstyr både inden for ICE og styling og sådan.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:54 | Låst

Interessant tråd med dropshipping - lyder som et spændende forretningsområde...... men, hvad skal man være opmærksom på ifbm. at sælge produkter via dropshipping?? What's the catch??

Skal man altid have sin egen webshop eller kan man sælge produkterne via andre kanaler, måske dba.dk, qxl.dk, ebay og lign.??

Hvilke krav stiller dropshippere generelt?

Og frem for alt, hvad skal der til for at få success med dropshipping? Er det mange nicheprægede webshops eller bredt sortiment eller ....

Lad høre fra jer der har undersøgt/researchet og prøve det på egen krop.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:49 | Låst

Vedr. mit firma Hot-Wheels, ja jeg har desværre solgt mit firma med fælge og derfor er der ikke længere en webside eller aktive links. Ved ikke om den nye ejervil videreføre konceptet, eller om det var for at få domænet.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:21 | Låst

Lasse Borg:

Interessant tråd med dropshipping - lyder som et spændende forretningsområde...... men, hvad skal man være opmærksom på ifbm. at sælge produkter via dropshipping?? What's the catch??

Skal man altid have sin egen webshop eller kan man sælge produkterne via andre kanaler, måske dba.dk, qxl.dk, ebay og lign.??

Hvilke krav stiller dropshippere generelt?

Og frem for alt, hvad skal der til for at få success med dropshipping? Er det mange nicheprægede webshops eller bredt sortiment eller ....

Lad høre fra jer der har undersøgt/researchet og prøve det på egen krop.

Hej Lasse

Vi tilbyder dropshipping af en række af vores produkter. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt du snakker som leverandør eller som sælger? Dvs har du varer du vil sælge igennem andre shops, eller ønsker du kontakt til importører / forhandlere der tilbyder dropshipping frem for almindelig engros salg?

Fordelene for dem der har en shop er at der ikke er den store riskiko. Det er billigt at komme igang, og man skal ikke bøvle med store udgifter til varelager og lager samt pakkefaciliteter.

Ulempen er at der ofte er en mindre avance (det er jo logisk - mindre risiko = mindre avance), og så er du selvfølgelig afhængig af din leverandør. Leverer de til tiden? Det aftalte produkt osv. Og mht, reklamationer . hvordan står du her?

Som sælger så er det jo dit navn det går ud over hvis der går noget galt, så sørg for at vælge en dropshipping leverandør du stoler på.

Jeg tror ikke produkterne må være for niche-præget. Fx er der flere der har forsøgt at sælge vores el-løbehjul. Nu er der ikke så mange udbydere, så de kunder der søger el-løbehjul, de køber ofte direkte hos os, da vi er importøren. Dvs. kan du ikke tilbyde kunden noget unikt, og kan kunden let finde frem til leverandøren, så er det min erfaring at de helst vil købe direkte hos importøren. (det ville jeg oså selv gøre....)

Mht. salgskanaler. Dba, qxl, ebay osv. Det er gode salgskanaler - men det er min klare overbevisning at du skal fokusere på pris for at have succes sådanne steder....

Hilsen Morten - der bla. sælger denne som dropshipping:

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:13 | Låst

Lasse Borg:

Mange skal i hvert fald tænke på fragtprisen, hvis man har produkter fra mere end en dropshipleverandør. Kunden kan bestille to produkter fra en fra hver leverandør - du får kun en portopris fra kunden men skal betale en til hver af dine leverandør - så det er i hvert fald en catch... 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:05 | Låst

Hej alle 

Vi er 3 der er blevet enig om at tilbyde dropshipping af vores solceller.
Vi har 3 pakker (Kan lave flere) som kan blive lagt som produkt på jeres site.

Hvis i generer et salg, sender i salget videre til os, hvorefter vi vil tage ud til kunden og besigtige deres tag, og give dem en helt præcis pris.
Skulle kunden tage imod prisen, vil du som sælger af produktet modtage en vis procentdel.
Skulle kunden aflyse købet, vil du som sælger ikke modtage nogen procentdel.

Hvis du/i skulle være interessede at få Solcelle anlæg som produkt, eller vil du/i høre om vores fantastiske produkt, så hører jeg meget gerne fra jer på en PM!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:18 | Låst

Hej Mads

Jeg tror Jeres produkt bedre vil egne sig til et affiliate program hvor I betaler for leads (tilmelding til et kundebesøg), alternativ kan i koble en salgs% på, så er jeg sikker på i kan logge nogle gode affiliate netværk ud af busken :-)

Side 5 ud af 13 (122 indlæg)