|
Den her tråd trænger til lidt opfriskning! Er der nogen nye firma'er der er begyndt med dropshipping? |
Benjamin Hammersholt. Ser ud til at dropshipping-portalen ikke lige fungerer?
Debat
|
Den her tråd trænger til lidt opfriskning! Er der nogen nye firma'er der er begyndt med dropshipping? |
|
Benjamin Hammersholt. Ser ud til at dropshipping-portalen ikke lige fungerer? |
|
Hej Martin |
|
hej Martin Efter hjælp fra en flink Amino er hjemmesiden oppe og køre igen :) Så nu kan du rolig gå ind og søge efter leverandør. Alternativt hjælper jeg dig gerne hvis du ikke finder hvad du søger |
|
Var ikke på udkig efter noget, var bare mere for at gøre dig opmærksom på det, i tilfælde af du ikke skulle have set det ;) men ellers tak! |
|
Selv tak :) |
Hej Benjamin Jeg leder efter en dropshipper med produkter fokuseret på herrer. Er det noget du kan hjælpe mig med? |
|
hej lasse. Tænker du på tøj, eller også accessories? |
|
Helst accessories, da jeg har hørt der skulle være så meget bøvl ved dropshipping af tøj, men holder gerne muligheden åben :) |
|
Den eneste dropshipper indenfor tøj og accessories jeg p.t. kan huske, er engelske Devilwear, men om de er anbefalelsesværdige eller hvordan og hvorledes, har jeg ikke gravet mere ind i: http://www.devilwear.co.uk/store/dropshipping-faqs-i-5.html |