Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over nye virksomheder i Danmark/Sverige?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

Produktet er ikke helt klart endnu, men jeg kan sige at jeg henvender mig til nye virksomheder og små virksomheder, hvor jeg bla. har nogle "total pakker" hvor man får en masse af de ting man skal bruge som ny, f.eks. domæne, web-site, email, hosting, visitkort, logo design, brevpapir og meget mere...

Måske er 5-10% også højt - det var bare for at have nogle tal at forholde sig til :)

/Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Tak for dit svar, det vil jeg kigge lidt nærmere på.

5-10% er meget optimistisk, skrev det blot for at man kunne forholde sig til investering på over 40.000 og en mulig indtjening på ganske lidt... Specialt for en ny virksomhed...

/Thomas

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 15:33
Dato: 7/18/2006 1:58:25 PM Forfatter: lojmann
Produktet er ikke helt klart endnu, men jeg kan sige at jeg henvender mig til nye virksomheder og små virksomheder, hvor jeg bla. har nogle ''total pakker'' hvor man får en masse af de ting man skal bruge som ny, f.eks. domæne, web-site, email, hosting, visitkort, logo design, brevpapir og meget mere...

Måske er 5-10% også højt - det var bare for at have nogle tal at forholde sig til :)

/Thomas

Hej Thomas

Du kunne overveje ikke at skyde med spredhagl men koncentrere dig om nogle enkelte brancher, så du henvender dig mere præcist.

Umiddelbart virker dit produkt som noget, man får tilbudt af mange, så du skal nok gøre noget ekstra for at skille dig ud.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:16
Hej Thomas

Du kan købe emnerne via os - PB Marketing ApS

Du kan trække op til 5000 emner for 2.500 kr. (excl. moms)

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:44
Kan kun anbefale http://www.krakmarkedsdata.dk/ - koster vist 6k for et år, med opdateringer hvert kvartal. Jeg har selv benyttet det, og er ret tilfreds.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Hej Thomas...

Har egentligt intet med indlægget at gøre.... Er du i familie med Torben Morell (Nordisc i Humlebæk) 

Men ellers jo, om du siden har flere oplysninger om, hvor jeg finder nystartede virksomheder, må du eget gerne skrive tilbage  (Helst gratis - jeg er jo også nystartet)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

Hej Thomas...

Fandt du nogensinde det du ønskede ? -

Jo jo, det er let tilgængeligt men det koster jo - Fandt du noget "gratis" ?? :-)

Nu har jeg nemlig brug for det

M.v.h.

Lasse

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)