Nu skal man lige klappe hesten og stikke en finger i jorden for at opdage, at der måske ikke er givet ret mange dage til alt dette tuderi og trusler med udstillinger mv..
Lad nu betaleren få en jordisk chance til at bevise sit værd her på Amnio uden at nævne navne..
Med de få dage i erindring, er det nok ikke smart at udstille personen her og nu og ikke de første 2-3 måneder og Amino er ikke det bedste sted, hvis man ikke vil i glemmebogen..
En bank overførsel tager 1 max 2 dage i Danmark. Men hvis du har sendt en faktura Onsdag så fik han den Torsdag, herefter skulle han tjekke tingene, så blev det Fredag med weekend.
Nu er det Mandag, hvis din kunde er en super super hurtig betaler så har du pengene midt i ugen så jeg syntes ikke du skal gå i panik men istedet være meget glad for din kunde!
En bank overførsel tager 1 max 2 dage i Danmark. Men hvis du har sendt en faktura Onsdag så fik han den Torsdag, herefter skulle han tjekke tingene, så blev det Fredag med weekend.
Nu er det Mandag, hvis din kunde er en super super hurtig betaler så har du pengene midt i ugen så jeg syntes ikke du skal gå i panik men istedet være meget glad for din kunde!
Tag den nu med ro...
Mvh
Peter
Jo Peter.
Men nu er det jo ikke lige sådan han har stilt det op. Kunden udtaler at han HAR overført pengene torsdag. SÅ de skulle med 110% sikkerhed være der idag. Ellers er det på med grovfilen.
Ja. Saadan ser jeg ogsaa selv paa det. Det, der bekymrer mig, er dog, at han laver den slags numre, og han vil sikkert ogsaa goere det overfor andre. Derfor vil jeg bare gerne advare alle mod ham. Det ville ikke vaere for at haenge nogen ud, men derimod for at skabe en bedre aura her paa amino.dk. Jeg synes ikke der skal vaere plads til fuskere her paa amino.
Desuden irriterer det mig, at han haenger ved sin forklaring om, at han har betalt, og hvis jeg ikke tror paa det, skal jeg bare gaa videre med sagen siger han.
Og nu har vi så tirsdag. Næste skridt hvis du spørger mig er Inkasso. Skriv til ham at fristen er udløbet og at det næste han hører fra "dig" er fra inkasso firma så han behøver ikke at komme med flere undskyldninger
Desuden irriterer det mig, at han haenger ved sin forklaring om, at han har betalt, og hvis jeg ikke tror paa det, skal jeg bare gaa videre med sagen siger han.
Man kan da ikke tage såden en person seriøst, når han ikke en gang vil dokumentere at betalingen er gennemført. Tag dog manden på ordet og send ham til inkasso. send vendkommen en rykker med en frist på nogle få dage til at betale i, det er vigtigt at du i rykkeren gør opmærksom på at allle udgifter til indkasso vil blive pålagt ham.
For en god orden skyld bør du lige tjekke om du har oplyst det rigtigt konto nr.
Har jo fulgt denne tråd lidt og skrevet lidt også. Og ja rigtig surt at han ikke har betalt, og guderne skal vide at han har haft chansen. Det er du navngiver ham her og hans link/side hvor du har udført arbejde, ja det forstår jeg også godt at du gør. Har selv tænkt tanken flere gange da jeg også har penge ude ved personer som også er aktive her, og som forsøger at sætte en masse projekter igang, sælge og købe div ting her igennem andre Amino brugere. Har dog valgt at kører en regulær inkasso sag på dem istedet.
Men vær opmærksom på at det helt sikkert er mange her som ikke deler den mening. Og der vil måske falde lidt brænde ned for dette. Men det er din menin og holdning så jeg syntes du skal holde ved det.
Alle har jo ret til at poste deres meniger, og jeg respekterer alle holdninger, der kommer frem. Dog er der en ting jeg ikke har respekt for, og det er naar en kunde bevidst ikke betaler. Jeg er ligeglad om det er 20DKK eller 200.000DKK. Dette er heller ikke en traad hvor jeg vil haenge nogen ud, men i stedet proeve at skabe debat om hvad, der sker i saadan en sag. Der er mange traade, hvor aminoer er blevet snydt osv osv. For nyligt var der en traad oppe omkring en der havde foelt sig snydt af in2media. En anden traad koerer kun om hvad for en organisation Dansk Internet Register er, saa at give navn paa hvem det er, der ikke opfoerer sig ordentligt paa Internettet i denne sag er slet ikke anderledes fra nogen som helst traad her paa amino, hvor der kommer dusinvis af forskellige holdninger op alligevel.
Jeg sendte dem og han sagde han betalte. Det var onsdag forrige uge han betalte, og stadigvaek er pengene ikke roeget ind paa min konto... Jeg har nu besluttet mig for, at sende sagen til inkasso. Min kunde var MartinIversen.com. Det er hans bruger herinde. Jeg lavede noget arbejde paa hans nye projekt www.pokerstuen.dk, hvilket han sagde var afsluttet foer jeg bad om betaling. Jeg oensker ikke at nogen som helst skal falde for de samme tricks, som jeg gjorde, og derfor oensker jeg ikke at sige noget daarligt om Martin Iversen (selv om jeg er PISSED), men jeg vil bare advare om hans 'metoder'.