Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I hjælpe mig med at vælge ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Version 1 havde mest wauw effekt hos mig.

Version 2 var for skarp og kantet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:04

Hej Daniel

Det er nogle rigtigt flotte designs du har fået lavet. Men hvis du skal lave et community ville jeg nok vælge at nedtone ramme(topbanner + andet bling), så indholdet for en mere fremtrædende rolle.

Problemet er at communities bliver så ofte besøgt, at stortset ligemeget hvilke stemnings billeder du putter ind, så vil man som besøgende hurtigt blive træt af dem.

Kig evt. på andre succesfulde communities f.eks. bilbasen, hvor lidt rammerne typisk fylder. Her er det indholdet der er i fokus. Hos dig er det rammerne.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:46

Mange tak alle sammen - jeg er glad for at ca. 70% valgte samme design som jeg selv havde som favorit til projektet. @Lundsby - jeg er klar over at headeren kan blive et "issue" og på undersiderne vil den kun være ca. halvt så høj, men det er helt sikkert noget der skal overvejes og evt. revideres...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:52

Men en "enkel" løsning på header "problemet" kunne være at lave lidt AJAX hvor brugeren med et klik kan lade headeren slide op under menuen og gemme sig, men som sagt... det skal overvejes.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)