Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til betalte fagbladsreklamer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

I min virksomhed har vi kun lige i starten, forfaldet til at købe spalteplads i fagblade. Sidenhen har vi via networking og en vis åbenhed fået ganske meget spalteplads i internationale magasiner. F.eks en 3-siders artikel om vort intelligente vejskiltesystem i det engelske vejbranche magasin Traffic Technology International og en 2 siders artikel med vores landminedetektor i det også engelske militære analysemagasin Defence Procurement Analysis, sidste skud på stammen er en 4-5 siders artikel i et US baseret magasin Journal of Mine Action.

Disse magasiner udsendes worldwide i 5-6 cifrede oplagstal og kommer direkte til vores målgrupper.

Det skal indskydes at vi har skrevet artiklerne, og de forskellige redaktører har så redigeret efter behag - men artiklerne er bragt i disse magasiner, med den troværdighed som magasinerne har hos deres læsere.

Min erfaring er, at har man et troværdigt produkt og samtidigt den fornødne lyst og åbenhed til at fortælle om sin ide til nogen der så kan bringe ideen til torvs med deres egen mening hæftet på, så kan man nå rigtig langt uden een krone på lommen. (sidste bemærkning skal nok afføde lidt kommentarer - men dem kan I få i næste uge:-)

Med venlig hilsen og god weekend

Lars C

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)