Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg mere i din e-butik nu! – Amino Nyhedsbrev nummer 19

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Vil du have del i de mange millioner kroner iværksættere bruger hver måned?

Vil du høre Ulrik Wilbek eller Jan Pytlick  tale, for blot 200 kr. ?

Vil du vide hvordan du kan flerdoble dit salg på nyhedsbreve, helt gratis?

Vil du vide hvorfor Martin Thorborg ikke vil være ambassadør for WWF?
Og vil du leje hans hus?

Kan du svare ja til bare en ting, så skal du bruge de næste 4-5 minutter på at læse Amino nyhedsbrev.

Rigtig god fornøjelse

De bedste hilsner

Claus, Simon, Anja, Nicolai og Thorborg

”Spam” kunden og sælg langt mere

Selvfølgelig skal man aldrig spamme, det ved jeg godt. Spam er uopfordrede henvendelser og det er ikke en god ide. Men hvis du tror at folk køber første gang du mailer dem, så tro om igen.
50 % af alle E-pushere, sælger jeg inden for de første 6 uger. Der sender jeg 5 mails, som på forskellige måder prøver at få folk til at købe den fulde version af E-pusher. De andre 50 % sælger jeg ved de næste 4 mails, der kommer 5 uger senere. Ifølge: "National Sales Executive Association" fordeler salg sig således og det tror jeg ikke er helt skævt:

2 % af salg bliver lavet ved 1. Kontakt
3 % af salg bliver lavet ved 2. Kontakt
5 % af salg bliver lavet ved 3. Kontakt
10 % af salg bliver lavet ved 4. Kontakt
80 % af salg bliver lavet ved 5. -12. Kontakt

Så lad være med at være for flink, dine kunder skal have den ind med skeer, ellers sælger du alt, alt for lidt!

Artikel fra E-pusher 3.0 som udkommer i april måned.
Få gratis E-pusher Light - Klik her

Vil du sælge varer til iværksættere, så skal du læse med her!

Du vil sikkert gerne sælge dine varer eller serviceydelser til iværksættere, da det er en meget købedygtigt målgruppe. De skal have kontorplads, computere, webdesign, søgemaskineoptimering, revisorhjælp, telefoner og meget andet. Iværksættere bruger rigtigt mange penge og dem kan du få fat i.

Amino har lanceret super billige annoncer, der vises lige der hvor iværksætterne er, nemlig i alle kategorier på Amino. Annoncerne ligner dem Google viser og er mindst lige så effektive, men bare til en helt anden pris. Indtil den 31. marts, altså om 4 dage, kan du købe annoncer for ned til 25 kr. om ugen og du kommer online med det samme!

Vil du om to minutter være i gang med sælge til iværksættere, så skal du finde 25 kr. frem og - Klikke her 

Få coaching af Ulrik Wilbek, Jan Pytlick, Eskild Ebbesen eller Ebbe Sand

I de kommende 2 måneder, får du mulighed for at "finde din indre vinder" på Karriere konferencer fordelt over hele landet. Prisen er kun 200 kr.

Hvem kan du opleve på Ledernes Karriere Konferencer?

• Håndboldfænomenet Ulrik Wilbek, guldroeren Eskild Ebbesen, succestræneren Jan Pytlick eller topscoreren Ebbe Sand
  • Ledernes Ledelses- og Karriererådgivere stiller skarpt på, hvordan du udvikler din karriere og styrker din personlige præsentation

Find din indre vinder - KLIK HER

Walk the talk - Klumme fra Thorborg

Jeg sidder i præsidiet for WWF og det er jeg uendelig stolt af.
Det er en dygtig og god organisation, der gør meget for bæredygtighed over hele jorden. Specielt arbejdet med at bevare vandmiljø og rev over hele verden, syntes jeg er yderst vigtigt.

De kontaktede mig en dag og spurgte om jeg ville være ambassadør for et nyt betydningsfuldt projekt og det syntes jeg lød rigtigt spændende, for selvfølgelig vil jeg hjælpe med at støtte en god sag. Men det jeg skulle være ambassadør for, var deres nye klimakampagne...

Der er ingen tvivl om at jeg inderligt gerne vil have en renere jord og jeg købte selv et solvarmeanlæg til vores hus i Danmark, da vi skulle udskifte fyret. Dertil bruger vi sparepærer overalt, tørrer tøj uden for, i stedet for at bruge tumbleren m.m. Men jeg kan bare ikke komme uden om, at jeg elsker hurtige biler. Jeg har haft tre Porscher og pt. kører jeg i en Audi S4, der på en god dag kører 7 km. på literen. Det er da ikke noget jeg er stolt af, men jeg prøver at spare miljøet der hvor det ikke rammer mig for hårdt på mine passioner, men til gengæld må miljøet lide lidt under mine biler.

For at sige det som det er, så er de aktiviteter ikke forenelige med at være klima-ambassadør. Så selvom jeg sympatiserer meget med sagen og det vil give mig en masse presse og pluspoint, så sagde jeg pænt nej tak. Det ærgrede mig en del, men jeg kan bare ikke leve med at gøre et og sige noget andet. For gør jer det, hvor skal jeg så sætte grænsen næste gang? Det er meget nemmere at gøre ting man kan stå inde for, så skal man ikke have dårlig samvittighed og holde et beredskab klar, hvis folk nu lige pludselig begynder at kigge på om det fine ord nu også holder i virkeligheden. Hvis du møder Al Gore, så giv ham lige min artikel ikke? ;-)

Så gør dig selv den tjeneste, at gøre de ting du siger du gør. Du får et nemmere liv og du vil som person virke stærkere og mere reel. Og det er to meget vigtige egenskaber når man knytter venskaber og forretningsforbindelser.

De bedste hilsner

Martin Thorborg

Ps. Vil du ikke være rar at leje mit hus i Holte? Se det - Klik her

PPS. Finder du en lejer til mig, så giver jeg en tur til Miami og en dags sparring med mig :-)

Det med småt

* Amino Nyhedsbrev er et gratis iværksætter nyhedsbrev med 8.278 abonnenter, udgivet af Amino ApS.
* Citat: Ja, tak. Husk at citere "Amino" som kilde.
* Følg Ivæksætter-debatten Amino her.
* Tak til eBrev for sponsorat af nyhedsbrevs-service.
* Tilmelding og afmelding foretages nemt og smertefrit her.
* Udgiver: Amino Aps © 2009

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vedr. udlejning af dit hus. Har du overvejet at få noget tekst på de andre sprog ? Det er svært at se udfra billederne hvad der i grunden er af faciliteter i huset og det står kun på den danske tekst.

Det kunne tænkes at der sad en udenlandsk medarbejder, som skal til Danmark og arbejde i en udstationering og som leder efter et hus. Jeg ved godt at de fleste arbejdspladser er involveret i dette, men alligevel.. 

Lækkert hus i øvrigt. Håber at du får det lejet ud.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)