Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet Explore - Øv øv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er ikke uddannet inden for webshops eller noget, men er igang med at rode rundt for at lave min egen :) Jeg har dog stødt på det problem, at IE er drilsk. Jeg syntes det er ligegyldigt hvad jeg laver som passer til MF, så når jeg åbner siden med IE går det hele i stykker. Jeg har fået rettet op på en del af tingene, men den sorte boks i midten af siden giver store vanskligheder. Problemet er begyndt at irritere mig rigtig meget, og kunne godt tænke mig at høre hvis i har en løsning, for kan jeg være det bare er en lille dum fejl jeg har begået.

-Boksen både på default.aspx og på under sider strækker for langt til højre i IE.
-De 3 vandrette billeder vil ikke være centreret i begge browsere samtidig.

Jeg smider lige et link til siden http://www.trygtliv.dk

Mvh. Johnny Olsen.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:28

Tester du det i IE8?

For den giver rigtig mange problemer med alt muligt lige nu, selv i Google gmail danser knapperne rundt.

Men din side ser nu helt ok ud, bortset fra den sorte boks som du nævner...jeg kan dog ikke se at du har lavet noget SEO, så hvis jeg var dig ville jeg betale en ekspert for lige at se siden igennem ift. kode og SEO :)

Held og lykke med den

Mette

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 17:40

Siden er langt fra færdig, går lidt langsomt når man gerne selv vil kunne lave det hele :D

Siden ligger også på trygtliv.dk lige pt. Den skal flyttes til Darkwear.dk når den er helt færdig.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:59

Internet Explorer er bygget til at genere os webfolk (dog også en af grundende til at jeg har gang i business Cool)...

Men jeg kan nu hellere ikke, udover en ekstra linjes afstand i boksen, se fejl i IE :-)
Din html er dog en smule rodet og med bl.a. inline styling og W3C valideringsfejl. Hvis du ryder op i html'en vil det generelt være lettere at fixe den slags irriterende fejl :-)

Du kan bruge en service som browsershots.org til at kontrollere din sides visning i variteten af browsere.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 18:14

Hmm, jeg skriver så lidt som muligt i html, siden er bygget i aspx og med C#.

Med min IE, laver den ellers fejlen, at den smider boksen så den overlapper tingene i højre side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)