Hej Aminoer Jeg har denne Resultatopgørelse og Balance jeg ville dele med jer Resultatopgørelse. Her er den i PDF God fornøjelse! |
Er da evt nogle kommentarer...
Hej Aminoer Jeg har denne Resultatopgørelse og Balance jeg ville dele med jer Resultatopgørelse. Her er den i PDF God fornøjelse! |
Er da evt nogle kommentarer... |
Annette Sand vil nok være bedre til at vurdere dette (Regnskabsskolen) men for mig at se, så er opdelingen i farver udtryk for en god og pædagogisk måde at få bogføringsteknikkerne på plads på: At tilgang på indtægtskonti (flere indtægter) og passiver (mere gæld) krediteres, og at udgifter på udgiftskonti (flere udgifter) og aktiver (flere aktiver) debiteres. Selvom man kan meget med et regnskabsprogram så er det altid en god ide at erhverve en grundlæggende forståelse for hvad det er der sker. Efter noget tid vil det så formentlig sidde på rygradden. Jeg gennemgår og opstiller årligt et regnskab for et af familiemedlemmerne hvor de selv laver bogføringen. Første år havde de grundigt lavet hele bogføringen. Problemet var bare at alt var bogført med modsat fortegn. De havde nok været godt hjulpet af din oversigt |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Ja de havde helt klart været godt hjulpet af min oversigt. Med venlig Hilsen Arlo |