Hvad menes der med over 100% rabat for i min verden sender du penge med dine bukser :-) |
Hej du må meget gerne sende billeder på følgende mail samt hvilke størrelser du har på denne mail christen@webco.dk
Hvad menes der med over 100% rabat for i min verden sender du penge med dine bukser :-) |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hej du må meget gerne sende billeder på følgende mail samt hvilke størrelser du har på denne mail christen@webco.dk |
Så! nu har jeg rettet det til - op til 95 % rabat. Tilfreds? |
Vil meget gerne have mere info og billeder jepseen @ live.dk |
hej jeg vil også meget gerne have billeder + opgørelse af størrelser/antal? Kan være jeg har en kontakt som gerne vil købe dem alle send gerne til: Janus@lindau.dk |
Hej alle Jeg håber at jeg kan nå at sende jer billeder og størrelser i aften, ellers hører I fra mig i morgen. |
Hvor mange stk har du og hvor ligger de henne af i DK? Send evt en PB vi kan godt rykke det hele du måtte have hvis str mix er okay. |
Du må også meget gerne sende billeder til nedenstående: allan_hansen70[@]hotmail.com |
Jeg vil også gerne have nogle bileder :) Kan bruge alle størrelser.. Casperblom@live.dk Tak! :) |