Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, tak for link - den ser nem og overskuelig ud, har du nogen erfaring med dem ? Mvh Pernille

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49

Hej

Jeg har brugt Joomla til at lave min side, det virker vist lidt som wordpress. Jeg har haft stor gavn af, at der findes rigtig mange templates som man kan vælge imellem, og de fleste er enten gratis, eller meget billige. Derudover syntes jeg det meget nemt at tilrette, eller indsætte egen tekst, sider og billeder.

Du kan læse mere om det her www.joomla.org

Hvis du vil se min side, så er den her www.smartbyg.dk det eneste jeg har tilføjet er tekst og billeder. Der findes også hostmaster hvor du kan få en template installeret gratis, hvis du vælger serverplads hos dem, det har jeg gjort, og det har også den fordel, at er der problemer, ja så er det dem selv som har opsat/installeret det hele på deres server.

Med venlig hilsen

Michael Nielsen
www.smartbyg.dk

Fra kbh
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:00

ville bare være FANTASTISK hvis du havde lyst til at rapportere tilbage hvad er nemmest og best at bruge ;-))) hilsner charlotte

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:19

Hej Charlotte

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med hvad der er nemmest at bruge, jeg har kun brugt Joomla, men er bekendt med at der findes flere forskellige på produkter på market.

Men jeg finder det meget nemt at bruge, jeg har gjort følgende.

- Oprettet en webhotelwww.i123.dk (de installer den nyeste version Joomla gratis)
- Fundet en template (skabelon) som jeg syntes om via google.dk (søg på joomla template free)
- Downloadet filen til min pc, og installeret den nye skabelon via den Joomla version som www.i123.dk ligger ind på min ftp server
- Og næsten alle de spørgsmål jeg har haft eller kunne komme i tanke om, har jeg fundet svar på her http://forum.joomla.org/viewforum.php?f=16

Men det kan godt være du kan finde det billigere andre steder, det ved jeg ikke. www.i123.dk har priser fra 11,25 pr md.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:34

Jeg har brugt super mange CMS-systemer gennem tiderne, dog kun PHP-baserede.

• Joomla. Det er jo nok et af de mest brugte CMS-systemer ude, og brugt at mange. Kan til tider være lidt kompleks i administration, men ellers er det lige til.
  • Wordpress. Begynder at vinde frem som CMS-platform da template-systemet er blevet styrket meget i de seneste versioner.
  • PHPBB CMS. Mange kender forumsystemet PHPBB, men hvad ikke så mange ved er, at der rent faktisk også findes en cms/portal version af det :o)
  • Drupal. Det er nok det mest omfattende CMS-system brugt af mange store, så som MTV og Warner Bros., BT og berlinske tidende. Det hele er bygget uden på en objekt-orienteret kerne, som man kan bruge til sin egen programmering.
  • e107. Gammel kending, som ikke bliver opdateret så tit længere, men stadig er bygget solidt op.

Der er muligvis nogen jeg har overset, men håber det giver et lille overblik :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra kbh
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:01

1000 tak for dit gode svar ;-))

charlotte

Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:13

Website Baker er utrolig nem og rigtig god en nybegynder . Og så snakker den dansk :-)

Mvh Lars

Dserver.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)