Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

jeg skriver til jer da jeg har brug for lidt hjælp eller inspiration ift. jeg godt kunne tænke mig at lave min egen hjemmeside. Da min viden er relativt begrænset kunne jeg godt bruge nogle gode råd til software mv., som ville kunne hjælpe mig i processen.

Skal man kunne programmere for at lave en nogenlunde hjemmeside eller findes der udmærkede hjemmesider (læs guides) som kan give et udmærket resultat. Mit mål er selvfølgelig realistisk og jeg forventer ikke at blive programmør og lave professionelle hjemmesider, men kunne godt tænke mig at prøve det lidt af og på sigt lave en hjemmeside hvor der skal foregå salg.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

C

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Du kan altid starte med lidt baggrundsviden herfra http://www.html.dk/default.asp

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:46

Du kan ikke lave en shop side uden, at der ligger noget programmering til grund. Men du kan tage udgangspunkt i en af de eksisterende open source webshop løsninger, så kan du sikkert undgå at programmere særlig meget, hvis overhovedet. Hvis du skal lave en shop vil jeg dog klart anbefale dig, at tage fat i nogen, der har styr på den slags. Når der begynder at være penge involveret er det vigtigt, at have styr på f.eks. sikkerheden på din side.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 21:58

Kig på nogle af de andres link og må give Jacob ret i, at hvis du ikke er interesseret i at programmere og de problemstillinger det indebærer, så er det nok lettest at tage en Open source løsning og tilpasse den.

Hvis du vil kode lidt og ikke har noget imod Microsoft og .NET, så syntes jeg MS har udgivet et rigtig lækkert gratis udviklings værktøj i deres Visual Web developer. http://www.microsoft.com/express/vwd/

Det er gratis at bruge og jeg syntes, at det er klart det lækreste udviklingsværktøj, jeg har arbejdet med. Ulempen er så at hosting til .NET ofte er lidt dyrere end til PHP eller lignende, men jeg syntes klart det er det værd. Især fordi features som intellisense er MEGET brugervenligt for nybegyndere.

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:01

Hej pareto,

Jeg har brugt wordpress, som jeg synes fungere fantastisk godt.

Der er flere tusind forskellige templates og vælge imellem og det er rimelig enkelt at sætte op. (du kan se mit første forsøg her: www.vitalcoaching.dk )

Der er samtidig altid hjælp at hente på div. forum både på dansk og på engelsk, og så findes der nok omkring 4000 forskellige udvidelser.

Hvis man skulle komme helt i vanskligheder med programmet, er der vist et par aminoer som kan hjælpe til fornuftige penge.

Så mit råd til dig er at bruge et par aftener på wordpress. Det har jeg aldrig fortrudt.

www.wordpress.dk - www.wordpress.org  Ja og ellers googler man sig frem til resten. :)

Håber det kan bruges

God aften

Dbh

Morten.

www.vitalcoaching.dk

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:29

Hej C

Man kan sagtens lave sider hvor man kan handle, helt uden programmering eller anden tekniske færdigheder. Løsningen er at bruge de såkaldte Standard shops, her betaler man et månedligt gebyr (typisk fra 300 kr.) for at nogle andre står for det tekniske.

Eksempler på disse standardshops er www.scannet.dk , www.dandomain.dk og det firma jeg tilhører www.easyflow.dk  

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:45

Tak for alle jeres gode råd, det er klasse!

jeg vil bruge de næste dage på at tjekke jeres link mm. og måske vender jeg

frygteligt tilbage på et senere tidspunkt.

God dag til alle!

C

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05

Hej Peter,

Hvis man vil lave et udenlandsk hostet site, kender du så også nogle gode og stabile standard shops, ligesom Dandomain bare i USA feks ? Mvh Pernille 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:38
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)