Da jeg har lidt tid i overskud og har set, at der gentagne gange er folk med gode ideer, men få midler, vil jeg udfordre mig selv og jer Amino'er til en lille leg. Udfordringen er simpel: Find på noget, der på 3 dage kan bringes fra ide til færdigt et produkt, der kan tjene penge og få ført ideen ud i livet!
Jeg stiller min kompetence med webudvikling til rådighed "gratis" i 3 dage til at føre din ide ud i livet. Jeg har kompetencen til at klare hele den tekniske side af sagen, inkl. host og drift. Du skal stille med følgende:
Ideen
En specifikation af, hvad der skal laves
En forretningsplan, der kan overbevise mig om, at der er penge nok i det til at jeg vil bruge tid på det
Du skal overbevise mig om, at ideen er så god, at den kan tjene penge efter 3 dages arbejde
Jeg bestemmer platform, programmeringssprog og hosting
Du beholder alle rettigheder til din ide, også selvom den ikke bliver valgt - jeg er ikke ude på at stjæle nogens ideer
Fremtidige indtægter fra projektet deles 50/50 - så helt gratis er det ikke
Du kan på et hvilket som helst tidspunkt vælge at købe mig ud af projektet, så du kan beholde indtægterne selv, prisen forhandles hvis det bliver aktuelt
Jeg forbeholder mig ret til at aflyse udfordringen, hvis der ikke kommer nogen forslag jeg tror på
Den vindende ide vil, når den er blevet implementeret, blive offentliggjort på Amino
Det skal være sjovt
Dette skal ses som en mulighed for at få startet et nyt projekt op fra grunden. Man kan selvfølgelig ikke bygge det næste Jubii eller Amino på 3 dage, men man kan nå en del, hvis man sætter sig for det. Og hvis vi kun når en del af din ide på de 3 dage er det fint, så længe den del kan tjene penge for sig selv.
Nu ved jeg ikke hvor "vild" du er til webudvikling. Men jeg har et projekt som jeg tror du ville kunne være interesseret i.
Smid en mail til rasmus[at]hoeks.dk med dit telefonnummer, så ringer jeg dig op!
Jeg har selvfølgelig en god ide om, hvor langt jeg forventer at kunne nå på 3 dage. Men en del af udfordringen er også, at presse mig selv til at yde maksimalt.