Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og linieafstand i indlæg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et lille problem på min blog. Linjeafstanden på mine blogindlæg er for lille og det svært at læse. Hvordan ændre jeg det på mine blogindlæg, så det begynder at se godt ud?

På forhånd tak.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:42

Hejsa,

Du kan indsætte/justere line-height tagget i CSS filen. Det burde, som navnet siger, gøre afstanden større eller mindre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 15:44

Hej Martin

Tak for dit svar. Kan man lave det så snildt så man kan fastsætte skrifttype, skriftstørrelse, linjeafstand osv. selvom man kopiere ind i editoren? Dvs. så indlæggene altid ligner hinanden lige meget hvad man gør.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:59

pas på med at kopiere ind fra ex Word.. du får en hulens masse dum kode med... kopier ind i notepad først, og derefter over i WP editoren... (eller slå HTML knappen til)... 

og styr så alt din styling i dit stylesheet (style.css) filen... der kan du "snildt" sætte op så typografien er lige det du gerne vil have den til at være...

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 19:59

Hej Brian

Tak for svar, det nemlig dette jeg gør. Sidder og skriver i word dokument hvorefter det bliver sat ind i editoren. Jeg må lige prøve at kigge på det endnu engang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)