Okay lyder som om at vi allerede er godt dækket ind, men det er jo altid rart at blive bekræftet.
Vi har allerede en hjemmeside, den var selvfølgelig allerede klar inden privathospitalet stod færdigt. Det er også en no brainer da information jo er alpha-omega indenfor sundhedssektoren.
Vi sponsorerer allerede mange idrætsforeninger/sportsklubber, heriblandt FCA(som sikkert bliver rykket over til AB Tårnby hvis FCA går i betalingsstandsning eller konkurs)
Brochurer og plakater har vi selvfølgelig også, men man skal vel passe på at det ikke bliver alt for discount(pizzaria). Det er vel vigtigt at vi nøjes med idrætshaller og sportssteder.
Vi har også mail korrespondancer med lokale virksomheder, hvor vi samarbejder med dem.
Så alt i alt ser det ud til at vi nogenlunde har det på plads, noget der evt. kunne være interessant er markedsføring via internettet. Kan man bare kontakte forskellige hjemmesider og købe bannerplads hos dem? Jeg har set at det er muligt inde på motion-online, det kunne jo evt. være en mulighed.
Men mange tak for inputs, også selvom vi allerede har dem allesammen i brug.
Jeg vil give Daniel ret i at hjemmesiden er MEGA vigtig med det rette indhold, dvs at der skal være mere end bare en prisliste og åbningstider.
Mht at internettet ikke er noget vidunder medie vil jeg dog mene at flere og flere forbrugere benytter sig af internettet til at handle. Folk handler alt fra tøj, møbler, sender blomster, bestiller frugt og sidst og ikke mindst benytter de forskellige online booking systemer til at komme til frisøren, kosmetologen osv...
Det vil sige at hjemmesiden er et perfekt værktøj til at promovere sin virksomhed og fange kunders opmærksomhed der hvor de selv søger, for der vil jo altid være en grund til at de vil klikke ind på den... For at skabe trafik på hjemmesiden er det vigtigt med links fra de forskellige hjemmesider, samt indeholdet på hjemmesiden skal fange brugernes opmærksomhed, for at skabe yderligere behov hos kunden.
Men i det hele taget vil jeg give Daniel ret i at der SÅ skal reklameres for at få folk til at se på hjemmesiden og gøre opmærksom på at den eksisterer.
...noget der evt. kunne være interessant er markedsføring via internettet. Kan man bare kontakte forskellige hjemmesider og købe bannerplads hos dem? Jeg har set at det er muligt inde på motion-online, det kunne jo evt. være en mulighed.
Den mest effektive annoncering opnår du med AdWords. (Link til vores hjemmeside om emnet). Det er langt mere effektivt en bannerannoncer fordi det normalt er mange gange mere målrettet end bannerannoncer. Herved bliver I kun synlige, når folk har behov og brænder ikke en masse penge af på "Branding".
Når du ved, hvad der virker med AdWords er næste skridt Søgemaskineoptimering så jeres hjemmeside kan findes på de søgeord der konverterer besøgende til kunder.