Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Register over kunder ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Har længe suget til mig af nyttige informationer og vil deltage lidt mere aktivet.

Nu findes der efterhånden så mange forskellige sites med vurderinger af online butikker, og ved ikke om det kun er mig ? Men synes efterhånden at et site over kunder ville være på sin plads.

Driver 5 forskellige shops og har kunder der har handlet i flere af dem, uden at vide det er samme ejer. Det er bare sjovt at disse kunder aldrig modtager deres forsendelser, som der er fremsendt som maxi-brev. De brokker sig efter 3 dage om hvor deres bestilling bliver af og har helt styr på reglerne om Internet handel. Bestiller de så senere en ny ordre og den fremsendes som pakke, ja så har de pludseligt fortrudt deres køb.

Men ved ikke om det kun er mig der sidder med den følelse, at der er nogen der bevidst spekuler og udnytter at forbrugerne er beskyttet i hoved og røv ?

Er det lovligt butikker imellem at lave og drive et sådan register ?

PS! Ved godt at jeg naturligvis bare kunne sende alle ordrer som pakke, med track & trace og erstatning. Men er det ordrer på 200-400 kr, så er der stor porto forskel på f.eks. maxi-brev til 36,00 kr. og pakke til 75,00 kr., specielt når vi snakker 15-20 ordrer om dagen. Man får jo alligevel ikke erstatning fra Post Danmarkfaktura beløbet, kun indkøbsprisen på varerne.

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg med det samme sige, at jeg på ingen måde er jurist.

Umiddelbart kunne jeg godt forestille mig, at det er lovligt HVIS du får kundens udtrykkelige tilladelse til at dele deres oplysninger med andre virksomheder - Det tror jeg desværre bare, at du skræmmer flere gode kunder væk på.

Hvis du føler, at nogle kunder fører dig bag lyset ved at påstå, at forsendelserne aldrig er nået frem, må det vel være en sag for politiet - ikke et register som du ellers foreslår.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)