Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folketinget på Twitter, du kan nu følge alle dine favorit politiker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så, nu er det muligt at følge alle dine favorit politikere på Twitter....

http://www.twittertinget.dk/

Skal blive spændende og se hvordan alle de kloge mennesker kommer til at bruge dette medie :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:28

Hej Peter.

"Favorit politikere"???

Dem har jeg godt nok ingen af Huh?

Jeg bliver nok ikke fast gæst på dén side Cool

Hav en go' aften.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:32

Ej heller jeg!

Men det er da i grunden et godt medie til at stille spørgsmål direkte til politikkerne efter devisen at hvis ikke de har en twitter konto så har du måske ikke lyst til at tale direkte med vælgerne, hhv lade sig stille til ansvar af vælgerne. Der er er noget symbolik i det, og de politikker som ikke snart kommer på Twitter er for dumme til at forstå hvordan man gør, er dovne eller vil ikke i direkte kontakt med vælgerne!

Vi har selv lige gjort det ved 1902. Alle, kunder, konkurrenter, medarbejder, tidligere medarbejder osv. kan skrive på 1902's twitter konto. Vi gør det for at vise verdenen vi er et ordentligt firma som ikke har dårlig mel i posen. Jeg er nemlig ikke bange for at der kommer en utilfreds kunde og skriver noget dårligt...heller ikke efter 12 år i software branchen.

Jeg vil gerne opfodre mine konkurrenter fra Danmark, Indien, Ukraine eller hvor du nu kommer fra gøre det samme!

Mvh

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:29

Hvor interessant er det i realiteten at sidde og følge med i folks kommentare om hvad de nu ellers foretager sig i en lind strøm som på twitter?

Hvor meningsfyldt er 140 tegns spam? Hvis politik skal reduceres til også kun at omhandle 5 sekunders indhold som i tv nyhederne på nettet så er det vel ligegyldigt?

Så nej - politikerne behøver overhovedet ikke være på twitter - men det skal de jo nok komme som næste valg nærmer sig som fluer om efterladenskaberne fra forrige aftens måltid flokkes de om de sociale medier som valgdagen nærmer sig men hvad er værdien i 140 tegn fra twitter?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:48

Ronnikc:
Hvor meningsfyldt er 140 tegns spam? Hvis politik skal reduceres til også kun at omhandle 5 sekunders indhold som i tv nyhederne på nettet så er det vel ligegyldigt?

Uenig, tænk hvor dejligt livet ville være hvis politikker blev afskåret fra at sige mere en 140 tegn? Det vil være fantastisk!! Politikkerne vil blive tvunget til at tage et standpunkt uden lange søforklaringer... fantastisk!

Ronnikc:
om valgdagen nærmer sig men hvad er værdien i 140 tegn fra twitter?

Det bliver fantastisk!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:54

Spændende initiativ :o) Så må vi se hvad det bliver til.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)