Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en god sælger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået booket nogle mødes med virksomheder, og nu skal jeg over og holde møde med dem. Nu har jeg ikke prøvet det før, men er der en god sælger som vil kunne tage med og hjælpe mig med at sælge min vare. Jeg har en rekuterringsvirksomhed.

Møder er i Jylland.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:22

Hej.

Jeg forstår udmærket din bekymring omkring salgsmøder, for det er som reel førstegangsindtrykket der hænger med.

For år tilbage, hvor jeg havde mit første sælger job, var det også en svær proces i starten; Hvordan skulle jeg præsentere mig? Hvordan skulle jeg præsentere min virksomhed? Hvad skal man snakke om? Hvordan får man noget konkret ud af mødet?

For mig, var det en stor hjælp at jeg havde en godt produkt kendskab og det var derfor nemmere at snakke omkring produkterne.

Hvis du har kender dine produkter/ydelser godt, så skal der måske lidt struktur på, hvordan du får noget konkret ud af mødet. Og hvordan man slapper af undgår af virke nervøs.

Siden mit første sælgerjob, har jeg haft forskellige stillinger indenfor salg; herunder salgskonsulent, salgsleder og salgschef/underdirektør.

I dag arbejder jeg i egen konsulentvirksomhed, www.virksomhedsguide.net

Jeg vil gerne bidrage med erfaringer og hjælpe dig på vej med salgsmøderne, og efter planlægning af behov, kan vi aftale en fornuftig pris.

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:34

Tillykke! Du er nået et langt stykke hen af vejen - du har fået booket møder. At få booket møder, er mange gange noget af det der kan være det mest vanskelige...
Du skal være opmærksom på, at du ikke får solgt en vare eller en serviceydelse, uden at du først sælger dig selv! Du skal skabe tillid til dig selv og din virksomhed. Det er derfor en forudsætning for et godt møde, at du sætter dig godt ind i kundernes situation, tjekker deres hjemmesider, og iøvrigt er godt forberedt omkring din egen virksomhed - brochurer, referencer, priser m.m. - Det kan lyde banalt, men er desværre noget som mange sælgere forsømmer. Du bør også kende dine konkurrenter godt, og tænke over hvad det er der gør, at kunden skal samarbejde med dig fremfor andre. Hvad er det for nogle områder du er stærk på. Hvis du allerede ved hvem kunderne bruger i dag, så husk endelig, at du aldrig må tale negativt om dem. Fremhæv i stedet for de ting du er god til, og som du måske ved, at konkurrenten ikke løser tilfredsstillende i dag.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker lidt tips eller gode råd, som ikke skal koste dig noget . Ønsker du, at jeg skal hjælpe dig mere uddybende, kan vi altid tale om priser m.m. 

Du kan se lidt om min virksomhed på www.coachcompany.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)