Hej Jeg har fået booket nogle mødes med virksomheder, og nu skal jeg over og holde møde med dem. Nu har jeg ikke prøvet det før, men er der en god sælger som vil kunne tage med og hjælpe mig med at sælge min vare. Jeg har en rekuterringsvirksomhed. Møder er i Jylland.
|
Hej.
Jeg forstår udmærket din bekymring omkring salgsmøder, for det er som reel førstegangsindtrykket der hænger med.
For år tilbage, hvor jeg havde mit første sælger job, var det også en svær proces i starten; Hvordan skulle jeg præsentere mig? Hvordan skulle jeg præsentere min virksomhed? Hvad skal man snakke om? Hvordan får man noget konkret ud af mødet?
For mig, var det en stor hjælp at jeg havde en godt produkt kendskab og det var derfor nemmere at snakke omkring produkterne.
Hvis du har kender dine produkter/ydelser godt, så skal der måske lidt struktur på, hvordan du får noget konkret ud af mødet. Og hvordan man slapper af undgår af virke nervøs.
Siden mit første sælgerjob, har jeg haft forskellige stillinger indenfor salg; herunder salgskonsulent, salgsleder og salgschef/underdirektør.
I dag arbejder jeg i egen konsulentvirksomhed, www.virksomhedsguide.net
Jeg vil gerne bidrage med erfaringer og hjælpe dig på vej med salgsmøderne, og efter planlægning af behov, kan vi aftale en fornuftig pris.