Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle derude.

Nu har jeg fulgt med fra sidelinjen et stykke tid uden at være tilmeldt. Nu syntes jeg imidlertid at det er på tide at tilmelde mig .Det er hermed gjort.

Jeg har nogle spørgsmål omkring min hjemmeside som jeg efterhånden har haft i et par år.

Med det behov jeg har haft har den sådan set fungeret udemærket. Men der kommer en tid i en hver kvindes liv hvor hun må se at komme videre.

De gutter der i sin tid har lavet min hjemmeside er gået hver til sit og jeg har defor umiddelbart ikke nogen til at hjælpe mig.Jeg skal ha rettet i teksten og ha lavet en smule om på opsætningen. Hjemmesiden er lavet i html og i mysql og de fleste løber skrigende væk når jeg nævner dette program.

Jeg syntes selv at det er en flot og overskuelig hjemmeside og vil derfor nødig skille mig af med den for at få lavet en ny.

Jeg vil gerne have kommentaere om dette.

Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre om man evt kan "overføre" hjemmesiden i et system som jeg selv kan redigere, indsætte billede i osv. Eller er der en derude der kan hjæpe mig med mysql ?

Jeg vil lige sige at jeg har ikke en dyt forstand på dette  så det kan godt være at det er lidt dumt at spørge om .Men.Hvis man ikke spørger så får man jo ikke noget af vide.

Tilmeldt 12. Jul 06
Skrevet kl. 22:48
Måske skulle jeg lige huske at indsætte hjemmeside adressen.

venus-nk.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 00:09
Hej Venus

Jeg vil mene at den allerede er i et sådanne system - noget du burde have en kode til??!! Ellers har dem der lavede siden i sin tid, så måske du burde kontakte en af dem.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:10
Hej Venus,

At folk løber skrigende bort forstår jeg ikke, vi arbejder meget med MySQL og PHP som din side er lavet i.

Du er velkommen til at kontakte mig, så kan du ganske gratisk og uforpligtigende få en snak om mulighederne - dels udfra det eksisterende kode, og i forhold til hvad du vil fremover.

Vi har lavet mange sider og løsninger i MySQL / PHP og det er ganske habilt. Mange har nærmest religiøse forhold til programmeringssprog og Databaser, men når alt  kommer til alt, er det muligt at lave systemer i både PHP / MySQL (OpenSource) eller MSSQL / .NET (Microsoft) som kan det samme. Prismæssigt er MySQL / PHP noget billigere at arbejde med.

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:28
Vi laver et system, der blandt vores kunder går for at være brugervenligt, og som har de muligheder du efterspørger  for, at du selv kan redigere efterfølgende. Vi kan som jeg ser det godt lægge dine nuværende layouts og funktioner over i vores sytem - et system hvor vi som en del af pakken, yder support ad-libitum.

Kontakt mig hvis det har interesse. Så kan vi tale om hvad du ønsker, og jeg kan give dig en præcis pris - så du ved hvad det totalt set koster dig - har du overvejet en egnetlig e-shop?

Din situation er i øvrigt en klassiker - mange af de kunder vi har, har fået naboens søn eller en eller anden flink fyr til at lave noget i et eller andet. Og nu kan de ikke rigtig komme videre.

Jesper

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Tilmeldt 12. Jul 06
Skrevet kl. 18:43
Hej  derude.

Tak for alle jeres svar. Det er da dejligt at med nogle få enkelte tryk på en computer så kan man få en masse hjælp.Jeg har tænkt mig at benytte mig af tilbudene med at få konkret hjælp. Jeg står og skal på ferie i 3uger så jeg vender frygtelig tilbage når jeg kommer hjem med noget mere konkret.

Og ja jeg har tænkt på at få en e.shop men er det ikke frygteligt dyrt ?

Nu har jeg hermed afsløret at jeg er en ren novice på computerområdet.

Mange svedende hilsner

Venus

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:57
Hvad en e-shop koster, afhænger af, hvilket system din nuværende løsning kører i. Der findes både nogle meget billige E-shops, man kan finde på nettet, men som så naturligt nok har nogle begrænsninger, da de skal tilgodese alle typer virksomheder. Det kan betyde de ikke helt passer til det du gerne vil.

I den anden ende af skalaen får du lige det du ønsker - bortset nok lige fra en kæmpe faktura for opbygningen. 

Her ville det måske være naturligt at fremhæve det firma jeg arbejder for. Men jeg vil hellere sige, at det kommer an på hvor vigtig din e-shop er for din virksomhed, og så selvfølgelig hvilke økonomiske muligheder der er for at fører en e-shop ud i livet. 

Tag evt. fat i mig når du er retur fra ferie. 

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)