Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsens på forum

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Så fik jeg oprettet mit forum, (helt af mig selv) er sku lidt stolt :-)

Nå men ´jeg vil gerne have adsens på, men kan sku ik rigtig finde de rigtige filer hvor koden skal sættes ind. Nogen der kan hjælpe?

Derudover vil jeg gerne have gjort selve "boksen" mindre, så den ikke fylder hele siden, samt farverne ska ændres. Er der hjælp at hente her ;-)

På forhånd tak..

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:11

Du kan sende en mail til michael@skalspc.dk med lidt mere info. Så skal jeg komme med et uforpligtende tilbud.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 20:17
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:28

Hvor vil du gerne have Adsense reklamerne til at være?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:28

Når du er inde på googles adsense side, burde du gerne kunne lave din egen adsense vælge farver og forskellige størrelser, hvis du kigger der lidt om derinde burde du hurtigt kunne finde den. Går ikke ud fra du selv har programmeret forummet fra bunden, så hvilket type forum bruger du? Ved flere af open source løsningerne kan du godt risikere at du skal have en prof programmør til at kigge på det, men ikke noget du skal give penge ihvertfald ikke mere end 150 kr. Burde ikke tage lang tid for en der kender forum systemet i forvejen.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:36

Tag et kig på phpbb2.dk - der kan de sikkert hjælpe dig. Der findes sikkert et MOD der kan integrere adsense reklamer. Kig på phpbb.com

Anders

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 20:38

Vil gerne have adsens lige over og lige under forummet, og ved hvert indlæg med en 468x60, og møske en række under hvert forum med links

Top billedet vil jeg gerne have skiftet. Det er ikke adsens farverne jeg meneer dem kan jeg godt selv lave, men det er på selve forummet jeg mener, samtidig med at det godt må være smallere :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)