Med magasin, -avis, - og bladlayout som speciale, søger erfaren 40 årig grafiker freelance-opgaver. Har 21 år på bagen i brancen og har bl.a været ansat i seks år som layouter/stylist på magasinet I FORM. Har siden hen beskæftiget mig med med stort set alt, der kan designes, styles, rentegnes og layoutes – inden for reklamebranchen som helhed, men i særdelseshed også inden for blad- og magasinverdenen. Af kunder/referencer kan eksempelvis nævnes I Form, Gør Det Selv, Socialforvaltningen i Københavns Kommune (personalemagasin), OmD Review (nyhedsbrev/rapport), Hjerteforeningen, YOYOmag (månedsmagasin e-handel) – samt Bladet Markedsføring. For alle gælder trykkeri-kontakt, samarbejde med journalister, projektledere, fotografer og billedeleverandører etc.
Eksempler på opgaver kan rekvireres.
|
Hej Lotte!
Jeg har netop startet et designbureau, der tilbyder freelance design indenfor mode, grafisk og produktdesign til virksomheder.
Ud fra mit netværk af designere indenfor de forskellige felt, finder jeg så de spidskompetencer der er nødvendige til den enkelte opgave, og står selv for projektledelsen.
Hjemmesiden www.platform1st.com er oppe og køre 100% inden længe, så du kan se en uddybende forklaring af, hvad det er, jeg tilbyder.
Jeg er selv uddannet modedesigner fra Kolding, og har arbejdet som "tovholder" v kollektionsudarbejdning på en af DK's største modevirksomheder.
Hvis det har interesse, vil jeg gerne se noget, du har lavet, og tage dig med i emnebanken?
Du kan maile mig på info@platform1st.com
Vh
Maja