Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Layout-lejesoldat til tjeneste

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Med magasin, -avis, - og bladlayout som speciale, søger erfaren 40 årig grafiker freelance-opgaver.

Har 21 år på bagen i brancen og har bl.a været ansat i seks år som layouter/stylist på magasinet I FORM. Har siden hen beskæftiget mig med med stort set alt, der kan designes, styles, rentegnes og layoutes – inden for reklamebranchen som helhed, men i særdelseshed også inden for blad- og magasinverdenen. Af kunder/referencer kan eksempelvis nævnes I Form, Gør Det Selv, Socialforvaltningen i Københavns Kommune (personalemagasin), OmD Review (nyhedsbrev/rapport), Hjerteforeningen, YOYOmag (månedsmagasin e-handel) – samt  Bladet Markedsføring. For alle gælder trykkeri-kontakt, samarbejde med journalister, projektledere, fotografer og billedeleverandører etc.

Kendetegnet for ikke blot min (klassiske) stil, men også min holdning til grafisk design: kreativitet er et must, men aldrig på bekostning af budskabet!

Jeg opererer enten hjemmefra eller "on location", og min mac er fuldt udstyret med al nødvendig software. Jeg er fleksibel og hurtig og er ikke bange for at tage dagens yderste timer til hjælp, hvis det virkelig brænder på.

Eksempler på opgaver kan rekvireres.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:18

Hej Lotte!

Jeg har netop startet et designbureau, der tilbyder freelance design indenfor mode, grafisk og produktdesign til virksomheder.

Ud fra mit netværk af designere indenfor de forskellige felt, finder jeg så de spidskompetencer der er nødvendige til den enkelte opgave, og står selv for projektledelsen.

Hjemmesiden www.platform1st.com er oppe og køre 100% inden længe, så du kan se en uddybende forklaring af, hvad det er, jeg tilbyder.

Jeg er selv uddannet modedesigner fra Kolding, og har arbejdet som "tovholder" v kollektionsudarbejdning på en af DK's største modevirksomheder.

Hvis det har interesse, vil jeg gerne se noget, du har lavet, og tage dig med i emnebanken?

Du kan maile mig på info@platform1st.com

Vh

Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14

Hej Maja

Og, undskyld, Lotte, at jeg stjæler tråden – men hvis du er interesseret, vil jeg gerne høre nærmere om dit bureau.

Du kan se mere på mit site, og ellers fremsender jeg meget gerne referencer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)