Hej Victor.
nu vil jeg bare vide hvad jeres idé til min måske komende virksomhed kunne være.
Du startede med at skrive; . hvis vi f.eks. tager udgangpunkt i odense, hvor jeg vil starte min
virksomhed. en virksomhed mangler at frankere en masse breve, mangler
at ryde op efter et møde, konforence. elle lignende ting, som de ikke
har tid til selv at klare. så er det at virksomheden ringer til mig,
hvor jeg så sender en af mine ansatte ud til stedet.
Altså bare idéen med at lave et bureau med unge er genialt, da ingen andre har sådan et!
Desuden så skriver du at man fx kunne fragtmentere breve og rydde op i mødelokaler.
Tjo, hvis man siger at du stak to knægte hver en budcykel hver tirsdag og torsdag, så kørte de rundt til mindre virksomheder og hente breve der skulle fragtmenteres, som blev gjort at to pige du havde hjemme på kontoret, så kører dine drenge rundt med mindre pakker for nogle butikker og virksomheder, og så kører de posten til postkontoret. Det kan du sagtens får til at gå. (Du skal bare få virksomhederne til at se det smarte i at du gør tingene for dem)
Så kunne du også lave den med at rydde mødelokaler af, simpelthen få nogen til at stille det klart dagen forinden så det bare at til at "gå til" dagen efter, (evt. kunne du jo leje service mm. ud) og så kommer du og rydder af når mødet er slut.
Så kunne du også snakke sammen med nogle butikker, om at få kørt deres vare ud, tænker især på de ældre som ikke altid har plads til både mel og kartofler i rollatorkurven.
Det er lige de ting der springer i mig i øjnene når man siger service, vikar og under 18 
Mvh Winther.