Nej, der kommer heller ikke flere reklamepladser end der er nu og det vil være et krav til annoncører at deres produkter er relevante for brugerne på siden.
Jeg synes det er en rigtig god ide til en side og vil godt tro den kan blive populær - jeg besøgte den dog i Firefox og havde problemer med at kunne se æ, ø og å i ordene.
1. Den fungere ikke i FireFox på mac. ÆØÅ kan ikke vises og det skyldes sikkert du bruger unicode.
2. Siden er alt for mørk. Folk der er på bolig jagt er netop meget bevidste med farver, opgivelser osv og folk vil have lyse rum der virker store. Ikke mørke, tætte dystre rum.
3. Alt for mange reklamer og de er ikke godt nok integret i siden (igen fordi den er så mørk)
4. Den reklame der skiller menuen er forfærdelig. Det ødelægger usabilityen totalt.
5. Når der ikke er flere boliger til leje end tilfældet er, så lad være at præsentere tallet. Det skræmmer potentielle udlejere.
Tak til alle for input, jeg vil helt sikkert have det i tankerne.
Der er flere der har nævnt problemerne med mængden af reklamer, så jeg har fjernet en enkelt plads og samlet menuen.
Jeg er enig i at siden er mørk, men ikke i at den er for mørk. Den er bevidst lavet sådan at brugerne ser boligerne og ikke nødvendigvis designet, derfor er det holdt i diskrete og tilbagetrukne farver.
Søren, med hensyn til punkt 5, så er det en af de ting jeg slår på, at det reelle tal er tydeligt og jeg ved godt at man så har hønen og ægget problemet, men jeg er villig til at have en lidt længere tidsramme for aktivitet på siden og så holde fast i det punkt.
Efter at have fået en del bemærkninger om at designet var lige mørkt nok, både herinde og igennem andre henvendelser, så har jeg valgt at redesigne Lej 1 hjem.
De af Jer der vil se den gamle version kan følge Facebook-knappen, der har jeg lagt et screendump op. Det er den officielle Lej 1 hjem Facebook side, så bliv endelig fans!! :)