Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphone / amino

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan det vaere rigtigt at jeg ikkekan bruge min iphone til at lave indlaeg/svare paa Amino?

Eller det min iphone som er noget galt med?

Mvh

Anders

ps: hvis man ser et indlaeg og gerne vil folge med i den, hvordan "gemmer" jeg indlaegget saa jeg kan folge traaden?

takker

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:02

Anders Sorensen:

ps: hvis man ser et indlaeg og gerne vil folge med i den, hvordan "gemmer" jeg indlaegget saa jeg kan folge traaden?

takker

Der er et link lige over det øverste indlæg i en debat med teksten "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:07

Naa ja der er der ogsaa Wink

Tak

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:16

Anders Sorensen:

Kan det vaere rigtigt at jeg ikkekan bruge min iphone til at lave indlaeg/svare paa Amino?

Jeg har lige prøvet fra min iPhone.. Det kan jeg heller ikke. Kan ikke skrive noget, desværre. Så det er nok ikke kun din :-)

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:32

Naa okay traels men godt at vide at det ikke er min iphone som er noget ivejen med.

DEt er for daarligt.. AMINO Huh?  hvis det er noget man ka klandre amino for ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:38

Anders Sorensen:
DEt er for daarligt.. AMINO Huh?  hvis det er noget man ka klandre amino for ;-)

Det er næppe noget som Amino Crewet skal have skyld for. Siden her bygger på en platform der er udviklet af et amerikansk firma og som løbende opdaterer systemet - dog ikke altid i takt med at der spyttes et nyt stykke hardware/software ud :-)

Dertil så er Amino vist lidt underbemandet rent programmør-mæssigt, så de bruger nok hellere deres ressourcer der hvor det gavner flest...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:25

Jeg har faktisk også ofte tænkt på hvorfor pokker man ikke kan skrive fra sin mobil. Det er jo oftest der at jeg er på amino. Når jeg sidder foran en computer så Arbejder jeg jo.

Men når jeg sidder på amino på telefonen er det ofte jeg har ting jeg gerne ville skrive, men har selvfølgelig glemt dem når jeg igen kommer til computeren. Desværre.

Som jeg ser det er det pga. den skrift editor der popper up. Så det ville måske være nok bare at diable den for mobile enheder?

Nå alt herfra

Venligst

SImon Falentin Olesen

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:40
Anders Sorensen:

Hej

Hej anders... Jeg skriver fra min iPhone lige nu.. Jeg må indrømme jeg havde også problemet lige indtil jeg opdateret den.. Mvh. Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:43

Jeg har ingen problemer med det her..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:03
Det fungere udmærkt fra mig :-)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)