Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortoldning i lufthavnen når man selv henter varerne i udlandet?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ringet på nogle fragtpriser der er skyhøje på luftfragt i forhold til det beløb jeg selv kan tage ud og hente varerne for (de fylder ikke og vejer ikke så meget) og samtidig kan jeg bevare det gode forhold til mine leverandører og kigge på nye varer (jeg kan få fradrag for flybilletten siger SKAT).

Jeg skal have fortoldet varerne når jeg ankommer til Kastrup. SKAT har fortalt mig at der er ingen problemer i selv at hente varerne. Jeg kan bare sende papirerne i forvejen til en speditør så de er klar i Kastrup når jeg lander til fortoldning.

Er der en der kort kan forklare eller hjælpe mig hvordan jeg nemmest gør det her når man selv henter?

Mange hilsener og på forhånd tak for jeres hjælp

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:28

Hej next

Er du sikker på at du har kigget de rigtige steder på priser, hvis du sender mig nogle mål på det der skal hentes, og et par adresser kan jeg nemt strikke en super god løsning sammen til dig. info@3xwilhelmsen.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 17:05

next:
Jeg har ringet på nogle fragtpriser der er skyhøje på luftfragt i forhold til det beløb jeg selv kan tage ud og hente varerne for

Det lyder nu godt nok lidt mærkeligt hvis du skulle kunne hente varerne billigere.  Luftfragt priser variere meget far spedtør til speditør så prøv nogle forskellige, er der tale om meget små gods mængder vil det nok være fordelagtigt at bruge en et kurer firma.

Hvor har du fået priser fra?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 17:21

Hej

jeg har prøvet DHL,TNT, de store kendte firmaer...de oplyste mig fra  1700 kr for 1-2 kg til 16800 kr for 50 kg fra Cairo til CPH. Det synes jeg umiddelbart var meget dyrt ...!?

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:32

lad os få nogle mål på bane så skal jer gi dig en god pris

www.iks-logistik.dk

Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 18:04

yes. ca. 1m3 , vægt omkring 50 kg

tak for hjælpen

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Skrevet kl. 19:02

kan du ikke komme med et mere præcie mål.

benny

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:59

next:

yes. ca. 1m3 , vægt omkring 50 kg

Har du tænkt på, hvad det kommer til at koste i overvægt at tage med hjem som almindelig bagage?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 21:34

hejsa

hov, jeg glemte fortælle jeg er frequent flyer på ruten, får billige biletter og har altid 45-50 kg med hjem så det koster mig ikke så meget at tage derned. sådan set er mit problem kun fortoldningen ...

kan desværre komme det nærmere mål.. det er ca 1x1x1m

tak for jeres respons

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Skrevet kl. 07:33

cairo - kbh. incl fortolden . 15500 kr

www.iks-logistik.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)