Har en eksisterende umbraco hjemmeside som jeg gerne vil have flyttet til et andet webhotel. Hvordan gør jeg det?
/TI |
Find en udbyder der understøtter det og bed om hjælp der, imod betaling selvfølgelig
Har en eksisterende umbraco hjemmeside som jeg gerne vil have flyttet til et andet webhotel. Hvordan gør jeg det?
/TI |
Find en udbyder der understøtter det og bed om hjælp der, imod betaling selvfølgelig |
Du skal tage en kopi af din database og importere den hos det nye webhotel. Derefter kan du flytte alle filerne over til det nye webhotel, men den største udfordring for dig bliver flytningen af data. Hvordan jeg vil gøre det kunne være: Benytte SubSonic Project til at trække data og struktur ud af databasen Derefter åbne forbindelsen til den nye database og køre alt SQL på én gang. /Niels |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej TICPH Jeg kan hjælpe dig til en billig pris Kontakt mig på mecci@live.dk for yderligere info. Med venlig Hilsen Arlo |