Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KONVERTIT

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu fået høvl fra alt og alle... jeg har fået råd og vejledning fra alt og alle..

men først nu har html åbenbaret sig for mig hihi

jeg udskifter min flash side med en html side....

jeg har nu læst at seo ekspertens største problem er platformen og ikke så meget konkurrencen på googles gyldne top fem placering.. når det er sagt så skal det ikke tages bogstaveligt.

jeg vil gerne gøre det rigtigt og jeg vil gerne sikre mig at jeg om 4 år ikke skal skifte siden ud pga dårligt valg, hvad google finder på kan jeg jo ikke gøre meget ved..

Er der nogle som kan guide mig i den rigtige retning. (priser, vismænd, nogle i har brugt osv osv)

det drejer sig om følgende projekt:

mobil rudemontering/reparation. hos privat men også erhverv. jeg ønsker en pris database så kunder nemt kan finde en pris på en ny forrude til deres bil. samt kunder skal guides til at bestille online, dvs med de plotter sig ind i et kalender system. de to ønskede funktioner kan godt komme senere. men jeg ønsker dem med som en mulighed.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:44

er alle gået på weekend?? ;-) hihi

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:30

Hej Omar

Dejligt at du har set lyset :) hehe...
Jeg havde næsten opgivet din stædige holden fast i flash... det er ulig meget nemmere med ren tekst når man vil have søgemaskinegæster...

Kan desværre ikke hjælpe dig med tilbud om den slags, men mon ikke du skulle vælge en anden kategori end seo til at få tilbud?
Bare en tanke...

Held og lykke med det

dbh
Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:31

Hej Omar

Dejligt at du har set lyset :) hehe...
Jeg havde næsten opgivet din stædige holden fast i flash... det er ulig meget nemmere med ren tekst når man vil have søgemaskinegæster...

Kan desværre ikke hjælpe dig med tilbud om den slags, men mon ikke du skulle vælge en anden kategori end seo til at få tilbud?
Bare en tanke...

Held og lykke med det

dbh
Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:21

du har nok ret ;-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:50

Hej Omar

Det er godt du har taget Initiativet til at udskifte din flash side ud med en HTML side for at skabe bedre resultater på google, for at opnå en bedre placering så husk at indsætte nogle "KeyWords" i index filen og giv dem måske nogle bedre navn end index2.html som du så kan ændre til bilruder.html eller hvad nu du ville. Der er også muglighed for at lave URL Rewriting som du kan læse mere på følgende link : http://httpd.apache.org/docs/2.0/misc/rewriteguide.html bemærk dog dit webhotel skal understøtte htaccess.

Ang. dit nedenstående projekt hvis jeg har forstået det korrekt, ville du ud med en Webshop platform som du også kan få bedre "Vare SEO med" kontakt nogle aminoer herinde som kan tilbyde dig en shop til en rimelig pris. Ang. de andre funktioner så kig på nettet da kan du finde nogle gratis PHP & MYSQL kalendere, som du så kan sammensætte til din HTML side, hvis du er ude efter at spare nogle penge.

Held og lykke med dit Projekt Yes

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:59

jeg er mest interesseret i at få lavet det helt rigtigt jeg har bare ikk råd :-(

kender en web tryllekunstner hehe. men han er ikke meget for at rode med mine projekter hehe ;-) (intern)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:01

men super med de gode råd ;-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:11

Jamen så må du lige hive fat i Web tryllekunsteren, og fortælle ham hvad du ville have lavet med et sødt smil, så tror jeg helt sikkert han ville hjælpe dig Yes.

For at opnå bedre SEO må du kæmpe for det, start med sider som.

www.gratislink.dk og begynd at tilføje din side eks 5 gange om dagen på de forskellige sider.

Det giver helt klart bedre SEO, følg med på følgende tråd http://www.amino.dk/forums/t/55639.aspx som der er gang i her på amino for tiden så følg med, den giver dig helt klart god input indenfor seo.

Med held og lykke med dit projekt og godt initiativ med HTML siden Yes.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)