jeg har nu fået høvl fra alt og alle... jeg har fået råd og vejledning fra alt og alle.. men først nu har html åbenbaret sig for mig hihi jeg udskifter min flash side med en html side.... jeg har nu læst at seo ekspertens største problem er platformen og ikke så meget konkurrencen på googles gyldne top fem placering.. når det er sagt så skal det ikke tages bogstaveligt. jeg vil gerne gøre det rigtigt og jeg vil gerne sikre mig at jeg om 4 år ikke skal skifte siden ud pga dårligt valg, hvad google finder på kan jeg jo ikke gøre meget ved.. Er der nogle som kan guide mig i den rigtige retning. (priser, vismænd, nogle i har brugt osv osv) det drejer sig om følgende projekt: mobil rudemontering/reparation. hos privat men også erhverv. jeg ønsker en pris database så kunder nemt kan finde en pris på en ny forrude til deres bil. samt kunder skal guides til at bestille online, dvs med de plotter sig ind i et kalender system. de to ønskede funktioner kan godt komme senere. men jeg ønsker dem med som en mulighed. |
er alle gået på weekend?? ;-) hihi