Pt. har jeg en standard shop løsning igennem way2web, men jeg vil gerne på sigt have lavet et helt unikt design (skal lige finde den rette), men hvad så når jeg har fået mig et unikt design - hvad skal jeg så bruge udover designet, til at få en fuldt fungerende webshop?
Håber I kan hjælpe, for jeg er dybt forvirret. Jeg ved jeg skal bruge en pbs aftale (som jeg selvfølgelig allerede har), en betalingsgateway... men hvad ellers?
Hilsen Githa, Vildbasser.dk
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk
Vi laver unikke og personlige designs til dandoman webshops (www.dandomain.dk)
Vi opsætter ligeledes shoppen så den er helt klar til brug....
Du er også meget velkommen til at kontakte mig på telefon 50 13 14 15 Eller på email: info@123design.dk
Så finder vi en god amino pris til dig...
Venlig hilsen
Kenni, 123design.dk
Tak for hurtigt svar... igen har jeg ikke forklaret mig godt nok, fordi det lige skal nås mellem alt det andet man skal nå :-)
Hvorfor jeg vil væk fra way2web er fordi jeg ikke er interesseret i den månedlige udgift der er til shoppen som sådan.
Men jeg vil gerne have et unikt design som jeg kan tage med mig hvor som helst, når som helst.
Ved godt der altid vil være månedlige udgifter til betalingsgateway, webhotel, m.m. - men den udgift må alt andet være mindre end hvis jeg skal have det igennem f.eks. way2web, scannet osv.
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk
Vi laver unikke og personlige designs til dandoman webshops (www.dandomain.dk)
Vi opsætter ligeledes shoppen så den er helt klar til brug....
Du er også meget velkommen til at kontakte mig på telefon 50 13 14 15 Eller på email: info@123design.dk
Så finder vi en god amino pris til dig...
Venlig hilsen
Kenni, 123design.dk
Tak for hurtigt svar... igen har jeg ikke forklaret mig godt nok, fordi det lige skal nås mellem alt det andet man skal nå :-)
Hvorfor jeg vil væk fra way2web er fordi jeg ikke er interesseret i den månedlige udgift der er til shoppen som sådan.
Men jeg vil gerne have et unikt design som jeg kan tage med mig hvor som helst, når som helst.
Ved godt der altid vil være månedlige udgifter til betalingsgateway, webhotel, m.m. - men den udgift må alt andet være mindre end hvis jeg skal have det igennem f.eks. way2web, scannet osv.
Hej Githa, det lyder som om du er på udkig efter en åben løsning, altså noget open-source.
Der er flere muligheder hvor vi mener at Magentocommerce er den bedste og mest omfattende på det marked lige nu. -Det afhænger selvfølgelig af dit behov.
Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad vi kan gøre for dig, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os. Vi kan også tilbyde dig en helt gratis og personlig demo-shop hvis du gerne vil stifte bekendtskab med Magento.
God vind med projektet og God Weekend!
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Designet er saadan set ikke noedvendigt for at have en fungerende webshop. Designet viser mere hvem du er og hvad du staar for.
Jeg vil ligesom Powerhosting sige, at det du skal bruge er et open-source webshop system, og til det vil jeg ogsaa sige Magento - det er det bedste paa markedet nu.
Jeg ville raade dig til at faa sat en shop op i Magento hvor du faar lavet et unikt design til.
Hvis har brug for hjaelp til designet eller nogle spoergsmaal, saa skriv til bratsch@ofir.dk
Hvis du har en løsning hos way2web, så er det bare at bede om at få kildekoden udleveret. Da way2web's system er baseret på OsCommerce, skulle det sikre at du har ret til den kildekode der kører din shop.