Modtager gerne kvikke tiltag fra Jer, som kunne være brugbare på mit managersite. Mvh Martin Elnegaard |
Skal man ikke have specielle tilladelser for at bruge SAS spillere, hold, trænere osv?
Modtager gerne kvikke tiltag fra Jer, som kunne være brugbare på mit managersite. Mvh Martin Elnegaard |
Skal man ikke have specielle tilladelser for at bruge SAS spillere, hold, trænere osv? |
Jo, det er det. Hvor finder jeg ud af dette og hvad koster det? Er det det samme i Italien osv? |
Jeg vil også gerne vide lidt om dette. Jeg er ved at lave et cykel manager spil, hvordan skal jeg få en tilladelse til at benytte rytternavne og hold fra pro turen? |
Hej Martin Uden overhovedet at være sikker vil jeg mene at du skal havde fat, i DBU, da de har rettighederne til superligaen.. (men er overhovedet ikke sikker) MvH Kristoffer |
Ja, det er et godt spørgsmål. Har søgt lidt på Google, og ikke fundet noget der kunne ligne brugbare informationer. Men sig endelig til, hvis du falder over noget :-) |
Her er jeg lidt mere sikker, Cykelholdene hver især har rettighederne til deres navn og rytternavne, derfor skal du ud og havde fat i hver enkelt hold. Eller sådan var det ihvert til fald, omkring 2004..
MvH Kristoffer |
Puha - håber da at DBU, DCU osv. har lavet noget der er lidt smartere end det... Jeg prøver at tage kontakt til DCU i løbet af i morgen. |
Dvs, at jeg skal tage kontakt med DBU omkring licensen? |
Er ikke sikker men vil jeg tro, du kan jo altid spørge.. |