Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

denlillebazar.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er 3 kammerater, som lige har startet denlillebazar.dk, som sælger legetøj og spil på nettet.

Vi er meget interesseret i, at høre jeres mening.

Med venlig hilsen

Said Awad

 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt iorden shop. Virker tryghedsskabende hos mig som kunde med e-mærke og det hele.

Mangler dog nogle alt-tags på fotos og grafik (det er ikke kun for skærmlæsere, men også mulighed for ekstrainfo for brugere).

I har Googlemap, men der er vist ikke mulighed for at bruge jeres fysiske adresse til noget.

Om der er et marked, ved jeg intet om ;-)

PS: Jeg ærger mig tit over webshopssystemer, der ikke rigtigt giver plads til spændende og købsmotiverende artikler/nyheder/debat.... Der er ikke meget kommunikation over de fleste webshops.

vh Michael Aage

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit gode råd.

Mht. Googlemap er det fordi vi har hent selv service således kunden kan spare fragten.

 

Mvh

Said

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Aage Jensen:

Helt iorden shop. Virker tryghedsskabende hos mig som kunde med e-mærke og det hele.

Mangler dog nogle alt-tags på fotos og grafik (det er ikke kun for skærmlæsere, men også mulighed for ekstrainfo for brugere).

I har Googlemap, men der er vist ikke mulighed for at bruge jeres fysiske adresse til noget.

Om der er et marked, ved jeg intet om ;-)

PS: Jeg ærger mig tit over webshopssystemer, der ikke rigtigt giver plads til spændende og købsmotiverende artikler/nyheder/debat.... Der er ikke meget kommunikation over de fleste webshops.

vh Michael Aage

 

Hey Michael, det står valid xhtml & css på jeres side, men det er det ikke :-) måske du burde rette det??

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fnyhjemmeside.net&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.606

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alletiders butik. Flot og overskuelig!

Absolut en butik jeg kunne finde på at handle i.

4 ud af 5 stjerner

 

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge

 

Tillykke, det ser rigtig fint ud.

Umiddelbart kunne jeg ikke finde nogle vare jeg ville købe til min egen børn (2 drenge på 2 og 5 år) indtil jeg fandt ud af at jeg kunne vælge næste side. (drenge 1-5 år)Min oplevelse som følger. En hel side med en hel masse wallstickers = hvilket jeg tænkte  "nå der var ikke noget spændende, videre til hjemmeside"

Forslag: Lidt mindre størrelse på billederne, lidt mere varieret indhold på side 1 (drenge 1-5, måske også på de andre kategorier). mere tydlig "næste side"

(jeg brugte kun 1 minut på at kigge på jeres side, så overstående er min umiddelbare oplevelse.=

Men igen - den ser fin og fornuftig ud.

Venlig hilsen

 

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit positive svar.

 

Mvh

Said

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niforsøg

Tak for dit indlæg og dine bemærkning som vi vil gøre noget ved.

 

Mvh

Said

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lile Bazar!

Fin butik i her har startet!
Det er et segment som har virkelig stor konkurrrence, men selvfølgelig også en stor kunde gruppeBig Smile
En af de ting i kan gøre er at komme bredt ud  til folk og hvis I er interreseret, så vil vi meget gerne linke til jer, hvis i vil linke til os.......så hjælper vi hinanden til at blive rigtige kendte, og dermed også en masse salg......forhåbentlig!?

Hvis I vil, så skriv på:

Mail@fest4all.dk

Så kan vi tage den der fra.....

Venlig hilsen

Brian
Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er den fin.

Helt sikkert en jeg godt kunne bruge!

Nu er det noget tid siden du spurgte herinde. Går det godt med den? :)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)