Hej alle Jeg skriver i håb om, at finde hjælp til en person/firma, der har de rette kompetencer eller ideer til hvordan man løser et emballage system til påførelse af parfume fra en parfumeflaske til vores produkt. Vi er tre unge drenge der har opfundet en parfumeplaster. Produktet er i korte træk et parfumeplaster, der gør det muligt for parfumeallergikere at bære parfume uden at få gener og allergi. Problemet ligger i at få parfumen sikkert fra en parfumeflaske og ned på en absorbent, hvor parfumen bliver absorberet. Når man anvender en parfumeflaske spreder den parfumen meget, og vi har derfor brug for en metode til at få parfumen sikkert ned på plasteret. Jeg skriver her inde i håb om, at få nogle professionelle og kreavtive øjne på problemstillingen. Jeg håber derfor at i kan hjælpe mig med at finde et firma/person, der har arbejdet med emballage eller har en ide til hvordan det kan løses. Med venlig hilsen på vegne af Sentiv Roy Lemminger www.sentiv.dk
|
Det lyder som et super plaster, med farer for at have misforstået spørgsmålet totalt. Kan man ikke bruge/lave en tragt lignende genstand, som gør at parfumen føres til det ønskede sted?