Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

twitter spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man skriver noget på twitter, er det så ikke meningen at det kan ses hos de profiler der følger en ??

Syntes ikke jeg kan se det hos de profiler der følger mig...

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:04

Du har både ret og ikke ret.

Det kan ses på dine follwers twitter.com/home, men ikke på deres twitter.com/deresprofil. Derfor kan du ikke se det, du har skrevet på deres profil medmindre, at du har adgang til deres login.

Giver det mening?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:19

ja dvs de kan godt se det... syntes bare når man kigger på twitter.com/deresprofil at det er lidt forstyrrende at der ikke står alle meddelelser, gør det lidt svært at se hvad profilen har svaret på...og at få noget ud af det, i det hele taget... med andre ord... det giver ingen mening...

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:41

Måske giver det ikke specielt meget mening når, at man ser på det i første omgang. Man skal lige lære twitter at kende.

For at kunne følge andres samtaler, skal du være deres follower. Når du så opdager, at den du følger snakker med en anden om noget cool, så bliver du også nødt til at følge den person. På den måde får du hele samtalen på din twitter.com/home.

Derimod hvis én du ikke følger, men han følger dig kommenterer på en af dine tweets, så kan du se kommentaren under @Replies. 

jeg kan kun opfordre til at udforske mulighederne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)